arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

امیر اسماعیلی: پدافند هوایی برای نواختن اولین سیلی به گوش تهدیدات مستقر است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا گفت: قرارگاه پدافند هوایی با اختیارات فرانیرویی در 3700 نقطه به عنوان خط مقدم دفاعی برای نواختن اولین سیلی خشم ملت عزیزمان به گوش تهدیدات مستقر است.

امیر فرزاد اسماعیلی، فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا ارتش در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به دهم شهریور سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: تجربیات 8 سال دفاع مقدس و بویژه عملیات والفجر 8 نشان داد که دفاع هوایی کشور باید از تحرک و چابکی بالایی برخوردار باشد.

وی با تاکید بر لزوم توجه به دفاع هوایی،‌اظهار کرد: مشاهدات علمی و عملی در جنگ‌های اخیر دنیا از جمله عراق، سوریه و یمن به خوبی نشان می‌دهد که عمده تهدیدات و حملات و شروع تجاوزات از راه هوا و از طریق هواپیماها و موشک‌های دور برد بوده است.

اسماعیلی با بیان اینکه خط دفاعی کشور فقط مرزهای جغرافیایی نیست، تاکید کرد: با توجه به افزایش برد و سرعت و نیز تنوع سلاح‌های هوایی دشمن و میل متخاصم به تخریب زیرساخت‌ها و دستاوردهای ملی کشور مدافع، تمام نقاط کشور هدف می‌تواند لجمن دفاعی باشد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان