arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۲۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

جدیدترین آمار فروش فیلم‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جدیدترین آمار فروش فیلم‌های روی پرده سینماها اعلام شد.

 فیلم «محمد رسول‌الله‌(ص)» در کمتر از 10 روز اکران به فروش دو میلیاردی رسید.

بنا به اعلام شرکت سینمایی «نور تابان»؛ فروش این فیلم تنها در روز گذشته بالغ بر 400 میلیون بوده که نیمی از این رقم مربوط به سینماهای تهران است و مجموع فروش فیلم در سینماهای کشور به دو میلیارد تومان رسیده است.

همچنین «محمد رسول‌الله(ص)» در بعضی از سینماها شاهد رکورد حضور تماشاچی بوده است، به گونه‌ای که سینما «کوروش» شامگاه گذشته 12 شهریور ماه با فروش 35 میلیون و 800 هزار تومان، پرفروش‌ترین سینمای این فیلم بوده است.

فیلم تاریخی «محمد رسول‌الله(ص)»، به کارگردانی مجید مجیدی و با حضور علیرضا شجاع‌نوری، مهدی پاکدل، ساره بیات، مینا ساداتی، محسن تنابنده، داریوش فرهنگ، رعنا آزادی‌ور، هدایت هاشمی و بهره‌گیری از برخی عوامل سرشناس بین‌المللی، روایتگر دوران پیش از تولد تا مقطع دوازده‌سالگی پیامبر اسلام(ص) است.

«دوران عاشقی» علیرضا رئیسیان، فیلم دیگر درحال اکران است که در پایان هفته‌ی پنجم نمایش به رقم فروش یک میلیارد و 900 میلیون تومان رسید.

به گفته‌ی مدیر پخش شرکت «فیلمیران»؛ این فیلم با در اختیار داشتن 22 سالن در تهران و 40 سالن در شهرستانهای دیگر، در حالی وارد هفته‌ی ششم نمایش می‌شود که تا کنون در تهران یک میلیارد و 250 میلیون و در سایر شهرها حدود 650 میلیون تومان فروش داشته است.

در این فیلم لیلا حاتمی و شهاب حسینی، در کنار فرهاد اصلانی، پرویز پور حسینی، بیتا فرهی و مینا وحید حضور دارند.

امیر قطبی درباره‌ی وضعیت ادامه‌ی اکران «نهنگ عنبر» نیز گفت: این فیلم در تهران تنها در پردیس سینمایی کورش روی پرده است و در سایر شهرها نیز کماکان 15 سالن را در اختیار دارد و مجموع فروش این فیلم تا کنون به هفت میلیارد و 330 میلیون تومان رسیده است.

اکران فیلم «نهنگ عنبر» به کارگردانی سامان مقدم و با بازی رضا عطاران و مهناز افشار، از ابتدای خردادماه آغاز شده است.

«مردن به وقت شهریور» دیگر فیلم جدول اکران است که بنا به اعلام مدیر پخش شکوفا فیلم، در آغاز هفته‌ی پنجم نمایش خود توانسته است به فروشی بالغ بر یک میلیارد و 90 میلیون تومان دست پیدا کند.

به گفته‌ی داریوش بابائیان، این فیلم در حال حاضر در 17 سینمای تهران و 44 سینمای شهرستان در حال نمایش است که فروش سینماهای تهران 710 میلیون و سینماهای شهرستان 380 تومان اعلام شده است.

«مردن به وقت شهریور»، دومین فیلم بلند هاتف علیمردانی است که هانیه توسلی و حمید فرخ‌نژاد در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان