arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۴ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۴

بایدن: نمی‌دانم که در انتخابات شرکت کنم یا نه!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون باراک اوباما در رابطه با تصمیم برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری 2016 با اشاره به اینکه خانواده نقش مهمی در تصمیم‌گیری وی دارند، گفت که باید ببیند که آیا روحیه لازم را دارد یا خیر.

به گزارش خبرگزاری رویترز، جو بایدن، معاون رئیس جمهوری آمریکا گفت که در حال بررسی این موضوع است که آیا انرژی لازم را برای نامزدی در انتخابات 2016 دارد یا خیر و وی هم‌اکنون نمی‌تواند بگوید که حتما در انتخابات شرکت می‌کند.

بایدن در اولین سخنان علنی خود درباره نامزدی در انتخابات به عنوان نامزد دموکرات‌ها تاکید کرد: نمی‌توانم الان با قاطعیت بگویم که شرکت می‌کنم.

معاون 72 ساله باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا چندین هفته است که با مشاوران برای شرکت در انتخابات و به چالش کشیدن سایر نامزدها از جمله هیلاری کلینتون، نامزد پیشتاز دموکرات‌ها مشورت می‌کند. کلینتون در حال حاضر با بحران رسوایی ایمیل‌هایش روبروست که به علت استفاده از سرور ایمیل شخصی رخ داده است.

بایدن همچنین گفت: اصلی‌ترین عامل مرتبط به نامزدی من در انتخابات، خانواده‌ام هستند و اینکه آیا من انرژی احساسی کافی برای نامزدی را دارم یا خیر. سوال اینجاست که آیا من نامزد می‌شوم؟ صادقانه پاسخ می‌دهم که نمی‌دانم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان