arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۴۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۲۲ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۴

ایران به نیروهای ناتو آب معدنی نفروخته است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیمان فروهر در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با رد هرگونه انتقال آب بسته بندی ایران به نیروی‌های ناتو در افغانستان گفت: نیروی‌های نظامی ناتو مجموعه‌ای از متحدان غربی از جمله امریکا هستند که کشور‌های آنها تحریم‌های ظالمانه را علیه ایران راه انداخته‌اند و تا به امروز هیچ گونه درخواستی از ایران برای واردات آب نداشته‌اند.

دبیر انجمن آب‌های معدنی و آشامیدنی ایران افزود: این نیرو‌ها نیاز‌های غذایی خود را از طریق اعضا و متحدان خود تهیه می‌کنند و برای تامین نیاز خود به بازار مولوی ایران که تعامل مناسبی نیز با ما نداشته، نمی‌آیند.

وی با اشاره به شایعات مطرح شده در این باره یاد آورشد: با عمومی شدن استفاده شبکه‌های اجتماعی سرعت ایجاد این شایعات در مورد مواد غذایی به شدت افزایش یافته است.وی درباره ماندگاری آب‌های معدنی اظهار کرد: بر خلاف مواردی که در شبکه‌های اجتماعی درخصوص داشتن مواد نگهدارنده در آب بسته بندی مطرح می‌شود، امکان اضافه کردن مواد نگهدارنده در آب بسته بندی وجود ندارد زیرا کوچک‌ترن ناخالصی در این محصول مشخص می‌شود.


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
2
بفرمایید اگر این آب معدنی ها نگهدارنده ندارند چرا یک ماه هم جلوی آفتاب باشند هیچ اثری از حیات و رشد جلبک در آنها دیده نمی شود ( تغییر رنگ نمی دهند)؟
نظرات بینندگان