arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۰۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

خاص‌ترین تور خارجی ایرانی‌ها

برای سفر به کشور فنلاند به همراه تور گردشگری باید مبلغی بین 12 تا 22 میلیون تومان (با احتساب هر یورو اروپا معادل سه هزار و 855 تومان) هزینه کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برای سفر به کشور فنلاند به همراه تور گردشگری باید مبلغی بین 12 تا 22 میلیون تومان (با احتساب هر یورو اروپا معادل سه هزار و 855 تومان) هزینه کرد.

جمهوری فنلاند کشوری آرام در منطقه اسکاندیناوی در شمال اروپاست. این کشور یکی از بهترین نقاط دنیا برای تفریح و زندگی هر کسی به شمار می‌رود. تابستان‌های فنلاند شهرت خاصی دارند، غذاهای بومی، سونا و شب‌های روشن، از ویژگی‌های این کشور است.

تابستان فنلاند بسیار درخشنده و زمستانش بسیار تاریک است. تابستان گرم و کوتاه و زمستان سرد و بسیار بلند دارد، در لاپلند در شمال فنلاند به مدت دو ماه تمام در زمستان خورشید طلوع نمی‌کند و در تابستان نیز دو ماه غروب را نمی‌بینید.

قرار داشتن یک سوم از خاک فنلاند در بالای مدار قطب شمالی، این کشور را پس از ایسلند، به شمالی‌ترین کشور جهان مبدل ساخته ‌است. در شمالی‌ترین نقطه فنلاند، در فصل تابستان‌ خورشید برای 73 روز غروب نمی‌کند و بصورت 24 ساعته هوا روشن است.

 در زمستان‌ها هم 51 روز خورشید طلوع نمی‌کند. به علت نامساعد بودن آب و هوای شمال فنلاند، جمعیت بسیار کمی در این مناطق زندگی می‌کند.

از جاذبه‌ها و هیجانات فنلاند این است که می‌توان با سگ‌های هاسکی سورتمه‌سواری کرد و شب‌هایی را در کلبه‌های اسکیمویی سر کرد یا اینکه در هتلی ساخته شده از یخ چند شبی را گذراند.

در میان تورهای موجود به فنلاند، ظاهراً تنها یک تور گردشگری از ایران به این کشور وجود دارد که تمامی آژانس‌های مسافرتی آگهی آن را در سایت‌های خود زده‌اند.

بر اساس این آگهی قیمت این تور 15 روزه به ازای هر نفر در اتاق دو تخته، سه میلیون و 490 هزار تومان به اضافه سه هزار و 790 یورو و به ازای هر نفر در اتاق یک تخته سه میلیون و 490 هزار تومان به اضافه پنج هزار و 790 یورو است.

همچنین هزینه این تور برای کودکان چهار تا 11 سال و دو تا چهار سال به ترتیب دو میلیون و 990 هزار تومان به اضافه سه هزار و 990 یورو و دو میلیون و 990 هزار تومان به اضافه هزار و 490 یورو است.

این هزینه‌ها در ازای اقامت در هتل چهار ستاره، پرواز رفت و برگشت ترکیش و همچنین گردش در کشورهای فنلاند، سوئد، نروژ و دانمارک است که بیشترین اقامت در کشور فنلاند است.

در یکی دیگر از تورهای گردشگری و مسافرتی آگهی در رابطه با توری فنلاند زده است که بر اساس این آگهی گردشگر می‌تواند به سورتمه‌سواری رفته و سگ‌های هاسکی را هدایت کند، همچنین می‌تواند در جنگل‌ها و طبیعت بی‌نظیر قطبی گشتی زده و از این همه زیبایی لذت ببرد.

بر اسا این گزارش، دو شب اقامت هلسینکی در هتل چهار ستاره همراه با صبحانه، سه شب اقامت در شهر بابانوئل در کلبه‌های لوکس هشت‌نفره دوبلکس، یک شب اقامت بسیار جالب در هتل یخی همراه با صبحانه، ترانسفرهای فرودگاهی، ترانسفر بین شهری تا هتل یخی و مدرک عبور از مدار قطبی از امکانات این تور به شمار می‌آید.

البته مدیر این تور گردشگری گفته است: در حال حاضر هیچ‌گونه اعزامی به کشور فنلاند به صورت جداگانه نداریم اما تا اوایل فصل پاییز احتمال برگزاری این تور وجود دارد و در حال حاضر تور ترکیبی فنلاند، ایتالیا و فرانسه موجود است که به ازای هر نفر معادل 12 میلیون تومان است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: فلاند ، گردشگری ، کیش ، بلیط کیش
نظرات بینندگان