arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۶۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

وحشت عربستان از نفوذ ایران در منطقه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان از نفوذی که ایران در قلب ملت‌های دنیا و منطقه پیدا کرده، وحشت دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، عربستان"محمدحسن آصفری" با اشاره به اظهارات ضد ایرانی مقامات عربستان در سفر به آمریکا گفت: عربستان سعودی امروز نقش صهیونیست‌ها را در منطقه بازی می‌کند و با این اقدامات جایگاهش را در میان کشورهای اسلامی از دست داده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی اظهار داشت: جای تاسف است که عربستان سعودی در‌آمدهای کلانش را صرف تهیه موشک‌ برای آوار شدن برسر مردم بیگناه و مسلمان یمن، عراق و سوریه می‌کند.

وی با بیان اینکه عربستان با صرف هزینه‌های زیادی اقدام به حمایت از صهیونیست‌ها کرده است، یاد‌آور شد: آنها با تدارک فتنه‌‌هایی چون مسلح کردن گروه‌های تروریستی برای حمله به سوریه در پی جلوگیری از جنبش مقاومت هستند و با نابود کردن پایگاه اسلامی مردم منطقه در عراق به دنبال رسیدن به اهداف پلیدشان بودند اما در دستیابی به این هدف ناکام ماندند.

آصفری افزود: چون عربستان به هدفش که تسلط کامل بر منطقه است نرسیده است، وحشت دارد که توافق شکل گرفته میان ایران و گروه ۱+۵ منجر به افزایش نفوذ ایران در منطقه شود.

نماینده اراک و کمیجان با بیان اینکه عربستان از نفوذی که جمهوری اسلامی ایران در قلب ملت‌های دنیا پیدا کرده وحشت دارد، خاطر نشان کرد: آن‌ها می‌ترسند که با این توافق نفوذ ایران در منطقه بیشتر شود و لذا از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند تا ایران را به عنوان کشوری منزوی قلمداد کرده و مانع از به نتیجه رسیدن توافق میان ایران و گروه ۱+۵ شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
0
عربستان از نفوذی که ایران در قلب ملت‌های دنیا و منطقه پیدا کرده، وحشت دارد
نظرات بینندگان