arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۱۸ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴

امير پوردستان: آمريکا با خيال خام مبارزه با انقلاب اسلامي وارد منطقه شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با بيان اينکه آمريکا با خيال خام مبارزه با انقلاب اسلامي وارد منطقه شد، گفت: آمريکا با تشکيل گروهک‌هاي نظير النصره و داعش در منطقه جنگ‌هاي نيابتي به راه انداختند.

امير سرتيپ احمدرضا پوردستان ظهر امروز در جمع کارکنان يگان نمونه ارتش در تربت حيدريه بر ضرورت ارتقاي توان رزمي و آمادگي دفاعي با محوريت بازدارندگي تأکيد و اظهار کرد: دشمني ما با آمريکا تمام نشده است.

وي ضمن نقل حديثي از اميرالمؤمنين(ع) با مضمون «دشمني که از در صلح درآيد، دوست نمي‌شود»، ادامه داد: در زمينه توافقنامه هسته‌اي نبايد از اين موضوع غافل شد که دشمني ما با آمريکا تمام‌شدني نيست.

فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به اينکه رهبر معظم انقلاب در ابتداي مذاکرات فرمودند من زياد خوش‌بين نيستم، خاطرنشان کرد: پس از اظهارنظرهاي مقام‌هاي آمريکايي در ارتباط با توافق، افق ديد وسيع و عمق کلام رهبرمان بر همگان روشن شد.

امير پوردستان با ارائه تحليلي کوتاه از جنايت‌هاي آمريکا، بيان کرد: آمريکا با خيال خام مبارزه با انقلاب اسلامي وارد منطقه شد، وگرنه افغانستان که ارتشي نداشت و صدام هم غلام حلقه به گوش آنان بود.

وي تبيين کرد: آمريکا با راهبردهاي جديدي همچون منزوي‌سازي از طريق ايجاد محدوديت براي کريدورهاي اقتصادي کشور و نيز استراتژي جنگ‌هاي نيابتي با هدف «مذهب عليه مذهب» با تشکيل و حمايت گروهک‌هاي تروريستي نظير داعش، النصره و بوکو حرام جنايت مي‌کند.

فرمانده نيروي زميني ارتش تأکيد کرد: آمريکا هميشه سعي دارد گروهک تروريستي داعش را از غرب و شرق به مرزهاي ما نزديک کند که ما به فضل الهي و رهبري خردمندانه فرماندهي معظم کل قوا و تلاش مؤمنانه نيروهاي مسلح و بسيج هرگونه تجاوزي را در نطفه خفه مي‌کنيم.

به گزارش فارس؛ اماکن آسايشگاهي تيپ 177 ويژه سربازان با اعتباري بالغ بر 28 ميليارد ريال به بهره‌برداري رسيد.
منبع: فارس
نظرات بینندگان