arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۲۲ - ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
فرمانده انتظامی تهران بزرگ:

تعداد معتادان استان تهران 15 هزار نفر برآورد شده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: تعداد معتادان استان تهران 15 هزار نفر برآورد شده است.

سردار ساجدی‌نیا با اشاره به اینکه آمار دقیقی از تعداد معتادان متجاهر در سطح استان تهران وجود ندارد، گفت: برآورد شده که تعداد معتادان متجاهر استان تهران 15 هزار نفر است. اگر بتوانیم ظرفیت نگهداری تا 10 هزار نفر را ایجاد کنیم می‌توانیم بخش عظیمی از مشکلات را مرتفع کنیم.

وی با اشاره به نخستین جلسه قرارگاه آسیب‌های اجتماعی، تاکید کرد: این جلسه یکی از جلسات موثر در سال‌های گذشته در حوزه برخورد و جمع‌آوری معتادان از سطح شهر تهران بوده که در آن قول‌های بسیار خوبی داده شده است. امیدواریم با عملی شدن این قول‌ها این آسیب اجتماعی در سطح تهران مرتفع شود.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تاکید کرد: پلیس آمادگی لازم را دارد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن معتادین متجاجر را از سطح شهر تهران جمع‌آوری و به مراکز نگهداری انتقال دهد. قطعا پس از جمع‌آوری بحث کارآفرینی و اشتغال این افراد از اهمیت بسیار ویژه‌ای برخوردار است که باید اقدامات موثری در این حوزه انجام شود. در حال حاضر ظرفیت سه هزار نفری برای نگهداری این افراد وجود دارد که امیدواریم با تلاش شهرداری تهران و استانداری این ظرفیت افزایش پیدا کند تا چهره شهر از وجود این افراد پاک شود.

ساجدی‌نیا در خصوص بحث جمع‌آوری متکدیان سطح شهر تهران نیز گفت: پلیس آمادگی لازم را برای جمع‌آوری این افراد دارد و کلیه آسیب‌های اجتماعی در سطح شهر تهران توسط پلیس شناسایی شده است که امیدواریم در جلسه بعدی این موضوع مورد بحث قرار گیرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان