arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۴۷۸۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۳ - ۱۶ شهريور ۱۳۹۴

برخی می‌خواهند اعتدال‌گرایی را مساوی با اصلاح‌طلبی القا کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
غلامرضا مصباحی مقدم سخنگوی جامعه روحانیت مبارز و همچنین عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگوی با باشگاه خبرنگاران جوان گفت، امروز می‌بینیم برخی که خودشان از تندروها و افراطی‌های دوران گذشته بوده‌اند به گونه‌ای از اعتدال سخن می‌گویند که می‌خواهند اعتدال‌گرایی را مساوی با اصلاح طلبی القا کنند، این مسأله خیلی خنده دار است.

 اینها گمان نکنند مردم چشمایشان را می‌بندند و ذهن‌هایشان اینقدر فراموشکار است که افراط گرایی را فراموش کنند. جالب این است که همین افراط گرایان در انتخابات 88 از دروغ به عنوان یک پدیده زشت یاد کردند و از آن به عنوان یک حربه در مقابل رقیب استفاده کردند ولی خودشان دروغ بزرگی را گفتند که همان دروغ تقلب بزرگ در انتخابات 88 بود که بعد هم برای این دروغ بحران آفریدند، بحرانی که هم از منظر داخلی برای کشور زیان بار بود و هم در محاسبات بین‌المللی و منطقه‌ای، جایگاه ما را به شدت پایین آورد.مقام معظم رهبری بعد از فتنه 88 بر موضوع حق‌الناس تاکید کردند ولی کسانی از ستاد انتخاباتی دو کاندیدای شکست خورده نزد ایشان آمدد و از آقا مطالبه می‌کردند که این حق‌الناس را تضییع و انتخابات را باطل اعلام کنند.

 ولایت فقیه زمانی برای این افراد ارزش پیدا کرده بود که با استفاده از آن مقابل حق‌الناس بایستند اما حضرت آقا فرمودند که "من چنین کاری نخواهم کرد و در دهان 40 میلیون شرکت کننده در انتخابات نمی‌زنم؛ کما اینکه در انتخابات سال 76 گروهی از طیف مقابل خواسته بودند که من انتخابات 76 را ابطال کنم آن وقت هم گفتم من در دهان 30 میلیون جمعیت نمی‌زنم. پس آنجا به آنها گفتم که در مقابل رای مردم مقاومت نمی‌کنم اینجا هم به شما می‌گویم که مقابل رای مردم نباید ایستاد."


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
با نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
3
25
شما خود افراطی
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
0
3
مگه غیر اینه؟
نظرات بینندگان