arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۲۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۱ - ۱۱ مهر ۱۳۹۴
روایت یک خبرنگار آلمانی از زندگی در قلمرو ابوبکر بغدادی:

داعش به دنبال کشتار شیعیان و راه اندازی سونامی هسته ای در اروپاست / ققط خود اعراب هستند که از پس این تروریست ها بر می آیند

نشریه آتلانتيكو نوشت که داعش به دنبال ايجاد يك هولوكاست هسته اي در غرب است تا ٥٠٠ ميليون نفر را به قتل برساند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داعش به دنبال کشتار شیعیان و  راه اندازی سونامی هسته ای در اروپاست / ققط خود اعراب هستند که از پس این تروریست ها بر می آیند

نشریه آتلانتيكو نوشت که داعش به دنبال ايجاد يك هولوكاست هسته اي در غرب است تا ٥٠٠ ميليون نفر را به قتل برساند.

به گزارش «انتخاب»، يك روزنامه نگار آلماني كه موفق شده مدتي را در كنار تشكيلات داعش بگذراند، اعلام داشته كشورهاي اروپايي از عمق خطري كه از جانب داعش آنها را تهديد ميكند، آگاه نيستند.

اين نشریه به صراحت از عنوان سازمان تروريستي براي داعش استفاده ميكند، عنواني كه قبلا در رسانه هاي غربي ديده نميشد يا كمتر ديده مي شد.

اين خبرنگار كه  نام وي يورگن تودنهوفر است و مدتي را با اين سازمان تروريستي در عراق و سوريه بوده، گفته است که اين سازمان خيلي خطرناكتر و سازماندهي شده تر از آن  چيزي است كه ما فكرش را ميكنيم و به دنبال راه اندازي يك سونامي هسته اي در اروپا و ريشه كن كردن همه ماست.

او ابراز داشته است که آنها به دنبال نابود كردن شيعه ها، ايزدي ها و هندوها هستند. او زندگي تحت خلافت ابوبكر بغدادي را به يك جهنم تشبيه كرده است و اينكه افراد وفادار به او در خانه هاي خراب و روي زمين، فلز يا خاك ميخوابند.

این خبرنگار غربی گفته است که فقط خود عرب ها ميتوانند جلو داعش در بيايند و هيچكس ديگري توان مقابله با آنها را ندارد. آنها فوق العاده بيرحم هستند و نه تنها اقدام به سر بريدن ميكنند بلكه به دنبال يك پاكسازي مذهبي نيز هستند. آنها معنقدند هر مسلماني كه به دموكراسي معتقد است بايد كشته شود. او گفته نقطه خطرناك آن است كه آنها اعتماد به نفس عجيبي به خود دارند و فكر ميكنند موفق خواهند شد.

به دنبال نگراني از افزايش حملات داعش عليه كشورهاي غربي و شروع روند گسترده مهاجرت پناهندگان سوري به اروپا و مشكلات جديدي كه اين اتحاديه به همين دليل با آن روبرو شده، به نظر ميرسد كشورهاي اروپايي با انتشار اطلاعاتي از ماهيت واقعي گروه تروريستي داعش، در حال آماده سازي افكار عمومي براي حل بحران خود ساخته در سوريه و از بين بردن داعش هستند.

*سيد محمد ساداتي نژاد
نظرات بینندگان