arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

وام 100 میلیونی ساخت مسکن قطعی شد

وزیر راه و شهرسازی از تصویب شدن وام 100 میلیونی ساخت مسکن در آینده خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به گزارش تسنیم، عباس آخوندی با بیان اینکه وام 80 میلیون تومانی خرید خانه ادامه دارد ، گفت : 20 میلیون تومان هم وام جعاله است که می تواند بخشی از مشکلات بازار مسکن را برطرف کند.
 
وی افزود:  وام 100 میلیون تومانی ساخت مسکن هم در برنامه است که تصویب می‌شود.
 
آخوندی گفت:‌ 121 پروژه با ارزش 25 میلیارد یورو در این همایش عرضه کرده‌ایم که نشان می‌دهد نهایی شدن سرمایه‌گذاری‌ها کمک مثبتی در رفع مشکلات بازار مسکن و در بهبود وضعیت زیرساخت‌های حمل و نقل خواهد داشت.
 
وزیر راه وشهرسازی با اشاره به اینکه در بخش مسکن ما 35 پروژه بزرگ عرضه کرده‌ایم که با راهکار واقعی و بدون استفاده از منابع بودجه عمرانی کشور می‌تواند بسیار موثر باشد، گفت: با توجه به حضور پرقدرت ایران در عرصه ترانزیت بین‌المللی، فرصت‌های سرمایه‌گذاری ارائه شده در این عرصه می‌تواند برای حوزه حمل و نقل ایران نیز کمک شایانی باشد و رقم 25 میلیارد یورو قطعا تاثیر مستقیم مطلوبی در این زمینه خواهد داشت.
 
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیار خوب و متنوعی در این همایش به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود که امکان نهایی شدن آنها پس از برگزاری همین همایش وجود دارد، افزود: ورود سرمایه‌گذار خارجی در چند طرح حمل و نقلی کشور پیش از برگزاری این همایش، سرمایه‌گذاران خارجی در طرح  آزادراه تبریز ـ مرند و یکی دیگر از مسیرهای غرب کشور سرمایه‌گذاری کرده بودند و بخش خصوصی داخلی نیز در یکی از فرودگاه‌های کشور حضور پیدا کرده بود.
 
آخوندی با بیان اینکه پس از توافق هسته‌ای ورود شرکت‌های خارجی افزایش چشمگیری پیدا کرده و برگزاری این همایش اولین اقدام سازمان یافته برای ورود سرمایه‌گذاران به پروژه‌های حمل و نقلی و مسکن و شهرسازی است ، افزود : امیدواریم سرمایه‌گذاران با رقابت سالم سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف حضور یابند.
نظرات بینندگان