arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۸ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

آغاز فعالیت کمیته حقیقت‌یاب وضعیت رکن‌آبادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در پی دستور سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین جلسه حقوقی بسیج به منظور پیگیری حقوقی فاجعه منا با حضور خادمی الحسینی‌ مسئول معاونت بین‌الملل بسیج و کاظمی مسئول بسیج وزارت خارجه و نماینده معاونت روابط عمومی بسیج برگزار شد.

خادم الحسینی ضمن ابراز تاسف از مفقود شدن غضنفر رکن آبادی از وی به عنوان یکی از بهترین دیپلمات‌های بسیجی یاد کرد و پیگیری سریع حقوقی مفقود شدن وی را خواستار شد.

وی در ادامه در راستای پیگیری حقوقی فاجعه منا افزود: بسیج به عنوان یک نهاد مردمی برای تمامی مجروحین و کشته شدگان فاجعه منا پرونده حقوقی تشکیل می‌دهد و پیگیری حقوقی خود را با اولویت آقای رکن‌آبادی آغاز خواهد کرد.

کاظمی مسئول بسیج وزارت خارجه نیز با تشکر از برگزاری چنین جلسه‌ای، موضع تمامی گروه‌ها و حزب‌ها در جمهوری اسلامی را در خصوص فاجعه منا یکسان عنوان کرد و پیگیری جدی این فاجعه را مطالبه همه مردم دانست.

وی با بیان خاطراتی از رکن‌آبادی افزود: ایشان از نخبگان بسیجی در عرصه بین‌الملل بوده و همیشه و همه جا آماده خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی با پیگیری جدی وضعیت سفیر سابق ایران در لبنان اظهار کرد: ان‌شاءالله هرچه زودتر بتوانیم وضعیت این بسیجی عزیز را مشخص و خانواده ایشان را از نگرانی خارج نماییم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان