arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

پیکر 33 نفر دیگر از جانباختگان خراسانی حادثه منا وارد مشهد شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پیکر 33 نفر دیگر از جانباختگان خراسانی فاجعه منا یکشنبه شب با یک پرواز از تهران به مشهد منتقل شد.

مدیر کل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: از اجساد منتقل شده 23 نفر از خراسان رضوی، شش نفر از خراسان شمالی و چهار نفر نیز از خراسان جنوبی هستند.

محمود رسولی نژاد افزود: از 23 جانباخته مربوط به خراسان رضوی 9 نفر نیشابوری، هفت نفر اهل مشهد و شش نفر از سبزوار و یک نفر از تایباد می باشند که یک نفر از این تعداد مجهول الهویه است.

وی اظهار کرد: اجساد جانباخته های خراسان رضوی برای انجام اعمال شرعی و اقدامات پزشک قانونی به آرامستان بهشت رضا (ع) منتقل می شود و پیکرهای جانباخته های خراسان جنوبی ساعتی دیگر با همین پرواز به بیرجند انتقال می یابد.

به گفته وی پیکرهای کشته شدگان خراسان شمالی در فاجعه منا نیز امشب از طریق آمبولانس به شهرستان بجنورد منتقل می شود.

رسولی نژاد ادامه داد: تلاش می شود با انجام اقدامات پزشک قانونی اجساد 9 کشته شده نیشابوری نیز سریعتر به این شهرستان منتقل و مراسم تشییع این افراد با پیکرهای گروه نخست جانباختگان منتقل شده انجام شود.

در جریان فاجعه منا 92 نفر از زائران خراسان رضوی جان خود را از دست دادند که بیشترین این تعداد با 44 نفر مربوط به شهرستان نیشابور می باشد.

نخستین گروه از جانباختگان این حادثه به تعداد 23 نفر شب گذشته وارد مشهد شده و امروز با حضور وزیر کشور در مشهد تشییع شدند.
نظرات بینندگان