arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۵۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

محاصره مقر ابوبکر البغدادی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه لبنانی الدیار در گزارشی با اشاره به اینکه سرکرده گروه تروریستی داعش پس از اقدام روسیه در قراردادن دستگاه شنود و ماموریت نیروهای عراقی برای جست و جوی او، از موصل به الرمادی انتقال یافته است، می افزاید: مسکو قتل ابوبکر البغدادی را ضربه شدیدی به گروه داعش می داند. الدیار در بخش دیگری از این گزارش می نویسد: اکنون عملیات محاصره مقر ابوبکر البغدادی در الرمادی آغاز شده است و جنگنده های سوخوی روسیه آماده حمله به محل اقامت او هستند.

این روزنامه می نویسد: سرکرده داعش هر روز محل اقامت خود را تغییر می دهد و در منزلی که شب گذشته بوده دیگر باقی نمی ماند. محافل امنیتی می گویند که مقر البغدادی در الرمادی محاصره شده و پس از شنیده شدن صدایش به وسیله دستگاه های شنود جنگنده های سوخوی-35 مافوق صوت روسیه محل اقامت او را فورا بمباران می کنند.

الدیار می افزاید که کشتار سرکرده داعش ضربه ای به ائتلاف ضد تروریسم محسوب می شود که تاکنون اقدامی در قبال تحرکات البغدادی انجام نداده اند. این روزنامه لبنانی در پایان می نویسد: روسیه در انتظار درخواست عراق برای حمله به مواضع داعش است و اکنون جنگنده های این کشور در حال بمباران کاروان عناصر داعش و النصره در خاک سوریه هستند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
0
1
امیدواریم هر چه زودتر این پست فطرت وهابی از صفحه روزگار محو شود.
نظرات بینندگان