arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۵۹۹
تاریخ انتشار: ۰۳ : ۲۲ - ۱۲ مهر ۱۳۹۴

برد قاطع آرسنال برابر منچستر يونايتد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نود: شاگردان لوييس فن خال با قبول شکست سه بر صفر برابر شاگردان آرسن ونگر در ورزشگاه امارات تحقير شدند.

تيم آرسنال در ادامه برگزاري رقابت هاي هفته هشتم ليگ برتر انگليس يکشنبه شب مقابل تيم منچستر يونايتد قرار گرفت و اين تيم را با درخشش سانچز و اوزيل با نتيجه جالب توجه سه برصفر شکست داد.

آلکسيس سانچز شليايي در دقايق 6 و 19 و مسعوت اوزيل آلماني در دقيقه 7 براي تيم آرسنال گلزني کردند و سه امتياز ارزشمند اين ديدار خانگي را از آن تيم خود کردند.

نيمه نخست با حملات توفاني شاگردان آرسن ونگر آغاز و در دقيقه ششم بازي نفوذ مسعوت اوزيل و پاس زيباي اين بازيکن به محوطه جريمه سانچز را درموقعيت گلزني قرار داد و اين بازيکن با يک حرکت نمايشي دروازه دخا را باز کرد.

شاگردان فن خال هنوز درشوک گل دقيقه ششم بودند که بازيکنان تيم آرسنال اين بار از سمت چپ نفوذ کردند و پس از چند پاس طولي اوزيل درمحوطه جريمه صاحب توپ شد و با يک شوت دقيق دروازه منچستريونايتد را براي بار دوم بازي کرد.

در ادامه بازيکنان منچستر با در دست گرفتن توپ و ميدان سعي بر جبران اين نتيجه داشتند اما در گلزني موفق نبودند.

در دقيقه 19 آرسنالي ها هنگامي که ياران وين روني درحال تدارک حمله اي ديگر بودند با توپ ربايي دست به ضد حمله زدند و با سه حرکت به دروازه منچستر رسيدند.

در اين دقيقه تئو ولکات درپشت محوطه جريمه با پاس طولي توپ را به سانچز رساند و اين بازيکن با حرکت درعرض و عبور از مدافعان مستقيم با شوتي سنگين دروازه شياطين سرخ را براي سومين بار باز کرد.

بازي در دقايق بعد بيشتر در ميانه جدول در جريان بود و اتفاق خاصي نيفتاد و بازيکنان به رختکن رفتند.

نيمه دوم توپ و ميدان بيشتر در دست شاگردان فن خال بود و آنان چندين بار در موقعيت گلزني قرار گرفته اما در زدن ضربات آخر دقت لازم را نداشتند.

مهم ترين فرصت تيم منچستر در اين نيمه تک به تک شدن مهاجم تيم منچستر با پيتر چک بود و او با عکس العملي مناسب ضربه بازيکن منچستر را مهار کرد و اين بازيکن را ناکام گذاشت.

البته در دقايق پاياني شاگردان ونگر از سوي چمبرلين صاحب يک موقعيت گلزني ديگر شدند که ضربه اين بازيکن به ديرک دروازه منچستر برخورد کرد تا اين ديدار با همان نتيجه سه بر صفر تمام شود.

پيتر چک، مونرئال، مرته ساکر، گابريل، بيرين، کازورلا، مسعوت اوزيل، کوکلن، آلن رمزي،تئو والکاتو آلکسيس سانچز در ترکيب اصلي تيم آرسنال قرار داشته و براي اين تيم درديدار برابر منچستر بازي کردند.

لوييس فن خال نيز ازدخا، اسمالينگ، دارميان، يانگ، کريک، بليند، شوايني اشنايگر، ماتا، ديپاي، وين روني و مارسيال استفاده کرد.

تيم منچستريونايتد با قبول اين شکست با 16 امتياز به رده سوم سقوط کرد و شاگردان آرسن ونگر نيز با کسب هر سه امتياز اين ديدار 16 امتيازي شدند و به دليل تفاضل گل بهتر به رده دوم صعود کردند و جاي حريف خود را در جدول رده بندي اين رقابت ها گرفتند.
جدول رده بندي ليگ برتر انگليس:
1-منچستر سيتي/8 بازي/18 امتياز
2-آرسنال /8بازي/16 امتياز(تفاضل گل 6 )
3-منچستر يونايتد/8 بازي/16 امتياز(تفاضل گل 4)
 
نظرات بینندگان