arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۷۳۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۹ - ۱۳ مهر ۱۳۹۴

تشکر خانواده هادی نوروزی از مردم و هواداران/ خواهش می کنیم شایعات را باور نکنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده هادی نوروزی از مردم به خاطر حضورشان در مراسم تدفین او تشکر کردند.

حضرت ابراهیم پور برادر همسر هادی نوروزی از مردم بخاطر حضورشان در مراسم تشییع و تدفین هادی نوروزی تشکر کرد.او گفت:« روز عجیبی بود.ما بعد از سه روز همچنان در شوک بودیم اما وقتی مردم را در مراسم دیدیم غم از دست دادن هادی کم شد.حضور مردم نشان داد هادی چقدر محبوب بود و این روح او را در آرامش قرار می دهد.مطمئن هستیم هادی در آرامش است. مردم از جای جای ایران برای بدرقه و تشییع هادی آمدند و این بزرگی هادی را نشان می دهد.

ابراهیم پور درباره اتفاقات شب درگذشت هادی نوروزی گفت: هادی صبح و عصر چهارشنبه در تمرین پرسپولیس شرکت کرده بود.او شبش در خانه میزبان برادرش بود.او حتی آن شب برخلاف همیشه تا ساعت 2 بیدار بود و در کنار خانواده وقت گذراند.ساعت 4 بود که ناگهان همسرش متوجه صدای عجیبی از هادی شد.او را از خواب بیدار کرد و سعی کرد تا هادی را بنشاند.او به 115 زنگ زد اما اورژانس وقتی به بالای سر هادی رسید او فوت کرده بود.آن شب متاسفانه آسانسور ساختمان هم خراب بود و هادی را با پتو از طبقه پنجم به بیمارستان منتقل کردند.

پس از درگذشت نوروزی، عده ای سودجو برای او شایعاتی ساختند که به کمک شبکه های اجتماعی این شایعات دست به دست چرخید. اما این شایعات واقعیت ندارند و خانواده نوروزی هم از مردم خواهش می کنند که آن ها را باور نکنند. برادر همسر هادی نوروزی درباره شایعاتی مطرح شده در شبکه های اجتماعی گفت: متاسفانه حرف هایی در سایت های غیر معتبر و شبکه های اجتماعی مطرح می شود که داغ این عزیز را برای ما بیشتر می کند.هادی آن شب مهمان داشت و بعد از تمرین به خانه رفته بود و این صحبت هایی که در شبکه های اجتماعی می شود هیچ رسمیتی ندارد و شایعه است.متاسفانه برخی می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند اما از مردم خواهش می کنیم که شایعات را باور نکنند.

او همچنین درباره حضور استقلالی ها در مراسم هادی نوروزی گفت: استقلالی ها معرفت را به کمال رساندند.آنها نشان دادند فوتبال مرز ندارد و این بزرگی فوتبال را نشان می دهد.از همه افرادی که در این مراسم شرکت کردند تشکر می کنم و همان طور که همسر هادی گفت ما خاک پای همه کسانی هستیم که برای تدفین هادی آمدند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
19
روح کاپیتان شاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
1
8
روحش شاد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
1
1
مرسی از استقلالی های خوب و خدا رحمتش کنه هادی نوروزی رو
نظرات بینندگان