arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۷ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

پیش بینی عجیب؛ آمـاده باشید که دنیا فردا نابود میشود!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک سازمان مسیحی پیش بینی کرده که فردا دنیا به پایان می رسد؛ این درحالی است که تازه از «ماه خونی سپتامبر» نجات یافته!

 این سازمان که یاران کتاب مقدس نام دارد، عمدتا به صورت آنلاین فعالیت می کند. مقر این سازمان در نزدیکی فیلادلفیا است. آنها در سال 2011 نیز پیش‌بینی کرده بودند در ماه می این سال دنیا نابود می شود. اما آنها این‌بار با قطعیت می گویند که فردا روز نابودی دنیا است.

مک کان رهبر و موئسس این سازمان در این رابطه گفت: با توجه به چیزی که در کتاب مقدس نوشته شده است، خدا از روز 7 اکتبر (فردا) به عنوان روز نابودی زمین نام برده است. زمین تا ابد می رود، نابود می شود .

مک کان می گوید با توجه به تحقیقاتشان از کتاب مقدس جهان با آتش نابود می شود: خدا در دوران حضرت نوح جهان را از طریق سیل با آب نابود کرد اما خدا گفته است که بار دوم جهان را با آب نابود نخواهد کرد، بلکه خدا اینکار را با آتش خواهد کرد.

ماه سپتامبر ۲۰۱۵، به عنوان ماه‌ خون‌آلود امسال شناخته شد؛ حوادث مکه و خاورمیانه. به همین دلیل بعضی پیش بینی کردند که آخرالزمان خواهد شد. گفته می شود بعضی از رهبران مذهبی نیز بر این باورند که خونی شدن ماه قسمتی از یک زنجیره اتفاق است و کره زمین ما تا 7 سال دیگر نابود خواهد شد!

همچنین او می گوید پیش بینی نابودی جهان در سال 2011 تا حدی درست است: 21 می 2011 روز قضاوت بوده، خدا در آن روز انتخاب کرده که پس از حادثه فردا،‌چه کسانی از اهالی کلیسا زنده خواهند ماند. به گزارش سازمان یاران کتاب مقدس 1600 روز طول کشیده تا خداوند تعیین کند پس از حادثه فردا چه کسانی زنده بماند.

اگرچه مک کان اعلام کرد که همیشه جایی برای اشتباه است و ممکن است فردا جهان نابود نشود!

دانشمدان تئوری های مختلفی در رابطه با زمان نابودی جهان دارند در یکی از مورد قبول ترین تئوری ها پیش‌بینی شده است که 7.6 میلیارد سال دیگر جهان نابود خواهد شد.

چه جهان فردا نابود شود چه میلیون ها سال بعد تقویم برای مک کان و خانواده اش فردا نابود می شود و آنها قبل از این حادثه می خواهند جشن بگیرند.
نظرات بینندگان