arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۸۹۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۳ - ۱۴ مهر ۱۳۹۴

توضيحات همسر و بستگان کاپيتان پرسپوليس در مورد فوت هادي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
جام نيوز: پس از مراسم ترحيم امروز هادي نوروزي، خانواده آن مرحوم حرف‌هاي جالبي براي گفتن داشتند.

پس از مراسم ترحيم امروز در مسجد اميرالمومنين خانواده و همسر کاپيتان فقيد پرسپوليس با خبرنگار فوتبال گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران گفتگو کردند.

ابراهيم زاده همسر مرحوم هادي نوروزي پس از مراسم به خبرنگار ما گفت: هواداران و خانواده فوتبال کشور پرسپوليس و من از تمامي آن‌ها تشکر مي‌کنم که در مراسم فوت هادي سنگ تمام گذاشتند.

وي در مورد زندگي آينده‌اش گفت: همه تلاشم بزرگ کردن فرزندانم به نحو احسن است و البته هنوز تصميم نگرفته‌ام که در تهران بمانم يا به بابل برگردم.

معصومه ابراهييم زاده در ادامه گفت: باور کنيد من عدد 6را نشان ندادم و فقط خواستم حلقه‌ام را نشان بدهم و در اين مدت که هادي را از دست دادم استقلالي‌ها بزرگوتري کردند و خيلي از انها ممنونم. گله‌اي از کسي ندارم و کمال تشکر از همراهي مردم در اين غم بزرگ را دارم.

همچنين رجبعلي نوروزي عموي مرحوم هادي نوروزي نيز در اين باره گفت: هادي هميشه آرزوي جاودانگي داشت و خداوند به خاطر قلب رئوفش وي را جاودانه کرد و تقدير هادي را طوري رقم زد که هميشه ماندگار بماند.

وي گفت: هادي هميشه مشکلاتش را درون خودش ميريخت و بروز نميداد بهتر است بگويم از سنگ صدا درمي‌ايد اما از هادي نمي‌امد.

يکي ديگر از بستگان همسر هادي نوروزي گفت: در اين چند روز معصومه بيشتر نگران وضعيت آينده زندگي‌اش و اتفاقي که برايش افتاده بود و تا به حال گله و شکايتي از وي نشنيده‌ام و از همه کساني که در مراسم هادي کمک کردند تشکر کرد.

وي درادامه گفت: هنوز در مورد برگشتن به بابل تصميمي نگرفته است و بايد در اين باره فکر کند. لازم به ذکر است طبق اطلاع ما هادي نوروزي در يک منزل استيجاري زندگي مي‌کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
1
4
مگه داريم مگه ميشه ،چندساله توسطح اول فوتبال ايران بازي ميكنه وخونه استيجاري
نظرات بینندگان