arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

توافق منچسترسیتی با گوآردیولا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 روزنامه ال‌موندو دپورتیوو از توافق پپ گوآردیولا با منچسترسیتی خبر داد و نوشت این مربی اسپانیایی از فصل آینده روی نیمکت همشهری‌ها خواهد نشست.

به گزارش ایسنا و به نقل از ال‌موندو دپورتیوو، پپ گوآردیولا تاکنون قرارداد خود را به عنوان سرمربی بایرن مونیخ تمدید نکرده است و زمزمه‌های زیادی درباره آینده او به گوش می‌رسد.

روزنامه ال‌موندو دپورتیوو از توافق منچسترسیتی با گوآردیولا برای فصل بعد خبر داد و عنوان کرد پپ از فصل آینده روی نیمکت تیم دوم شهر منچستر خواهد نشست. در همین حال ژاوی که مدت‌ها زیر نظر این مربی اسپانیایی کار کرده است می‌گوید او در لیگ برتر موفق خواهد شد و از مربی پیشین خود حمایت کرده است.

ژاوی درباره این موضوع گفت:‌ گوآردیولا را به خوبی می‌شناسم و معتقد هستم او با هر تیمی می‌تواند وفق پیدا کند. با هر تیمی! او تاثیر فوق‌العاده خود را به انگلیس خواهد برد. پپ مربی فوق‌العاده‌ای است. او مربی ایده‌آلیستی است که با دقت و وسواس ویژه کار خود را انجام می‌دهد. در مورد آینده او چیزی نمی‌دانم. همه چیز به اتفاقات آینده بستگی دارد و از حالا نمی‌توان چیزی گفت. شاید او با بایرن مونیخ موفق به کسب سه‌گانه شود و قرارداد خود را تمدید کند. پپ فوق‌العاده است و کار خود را در این باشگاه به بهترین نحو انجام می‌دهد. واضح است که او فصل را به بهترین شکل شروع کرده است. آنها فوتبالی زیبا از خود به نمایش می‌گذارند.

گوآردیولا در بایرن مونیخ عملکرد بسیار خوبی داشته است و این فصل تمام 8 بازی خود را با برد به پایان رسانده و هر دو دیدار خود در لیگ قهرمانان را برده است ولی قبل از شروع فصل جدید در سوپرجام آلمان برابر ولفسبورگ شکست خورد و از رسیدن به جام قهرمانی باز ماند.
نظرات بینندگان