arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۰۵
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۲۰ - ۱۶ مهر ۱۳۹۴

نتانیاهو تهدید کرد که دولت را منحل می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به انتقادات وزرا و هم‌پیمانان تندرویش تهدید کرد، در صورتیکه انتقادهای خود را در خصوص اوضاع قدس و کرانه باختری ادامه دهند، دولت را منحل خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از روزنامه فرامنطقه‌ای الشرق الاوسط، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، گفت: تکرار اظهارات و اتهامات علیه من درخصوص جنگ غزه و وقایع قدس و کرانه باختری موجب انحلال دولت خواهد شد.

این سخنان در نشست با رهبران شهرک نشین در کرانه باختری بعد از اظهارات وزرا و متهم ساختن وی به عدم توانایی برای حمایت از شهرک‌نشینان و عدم ارائه آموزش‌های لازم برای مقابله با عملیات فلسطینی‌ها بیان شد.

پیشتر وزرای کابینه رژیم صهیونیستی به طور علنی از نتانیاهو به خاطر عملکردش در جنگ اخیر علیه نوار غزه در 2014 انتقاد کردند و اطلاعات حساسی را که سربازان ارتش به آن دست یافته بودند، فاش کردند.

نتانیاهو گفت: برخی به گونه‌ای عمل می‌کنند که گویی بچه مدرسه‌ای هستند در حالی که ما باید با درایت و با تدبیر عمل کنیم. دست ما برای شهرک سازی کوتاه است چون آمریکا اخیرا در این باره به ما هشدار داده و از ساخت و ساز‌ها حمایت نمی‌کند.

نظرات بینندگان