arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۰۰ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

پیرموذن: اگر پایداری ها آبستراکسیون کنند، به ملت جفا کرده اند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک عضو فراکسیون رهروان ولایت در مجلس با تاکید بر لزوم تصویب طرح مربوط به نحوه برجام در جلسه یکشنبه هفته آینده مجلس گفت که اقدام نمایندگان عضو جبهه پایداری برای ترک جلسه مجلس و آبستراکسیون با هدف به تصویب نشدن این طرح جفایی به ملت است.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: نمایندگان بایستی با نگاه فراجناحی و مبتنی بر حفظ منافع ملی به برجام، اهتمام مجدانه‌ای برای تصویب طرح یک فوریتی مربوط به نحوه اجرای برجام در جلسه یکشنبه هفته آینده داشته باشند.

وی ادامه داد: اگر قلب ما برای اسلام و ایران می‌تپد، آرزوی تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی وتحقق حماسه اقتصادی داریم، از آثار و چهره کریه فقر در جامعه ناراحت هستیم و در فکر ملت و خیل جمعیت بیکاران جوان هموطن هستیم، باید همگی در تصویب طرح برجام یار دولت و ملت باشیم.

این نماینده اصلاح طلب مجلس همچنین به تحرکاتی در مجلس برای تصویب نشدن طرح برجام در مجلس اشاره و اظهار کرد: اینکه نمایندگان وابسته به جبهه پایداری اشعار می‌دارند روز یکشنبه آبستراکسیون خواهند کرد و مجلس را ترک می‌کنند، جفا به ملت است.

پیرموذن با اشاره به اعلام سخنگوی کمیسیون ویژه برجام در خصوص انتشار گزارش چندین صفحه‌ای برجام تا چند ماه آینده گفت: اینکه سخنگوی کمسیون ویژه برجام که یار جلیلی است از حالا حتی تعداد اوراق گزارش سیاه کمیسیون برجام را هم اعلام می‌دارد، نشان می‌دهد که بی‌تردید این گزارش از پیش تنظیم شده و از خارج از مجلس بوده است و مانع‌تراشی‌ها و بهانه‌جویی‌های جریان خاص تندرو برعلیه برجام و دولت و دام‌گستری‌های آنان پایانی ندارد .

وی در پایان با ابراز امیدواری از تصویت طرح برجام در جلسه مجلس گفت که نمایندگان به خوبی می‌دانند هر قدر تحریم و تشدید استمرار یابد و برجام اجرایی نشود، خسران و ضرر فراوانی به منافع ملک و ملت می‌رسد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
5
پایداری ها این اختیار و....را ندارند
نظرات بینندگان