arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

سيلاب و آبگرفتگي شديد معابر شهرهاي مرکزي مازندران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
به دنبال بارش بي‌سابقه باران همراه با سيلاب، باد و بوران نيمه‌شب پنجشنبه در مدت کوتاهي شهرهاي مرکزي مازندران را اسير سيلاب کرد.

بارش شديد بي‌سابقه باران همراه با باد و بوران و رعد و برق در شهرهاي ساري، قائمشهر، آمل، بابل، بابلسر، فريدونکار، نکا و بهشهر سبب شد تا در مدت کوتاهي بخش‌هاي وسيعي از مناطق شهري و روستايي استان اسير سيلاب شوند.

گزارش‌هاي ميداني خبرنگاران تسنيم از شهرهاي مرکزي مازندران حاکي از آن است که تا لحظه مخابره خبر آبگرفتگي شديد معابر در خيابان‌هاي اصلي شهر ساري و مرکز مازندران نظير ورزش، فردوسي، امير مازندراني، مازيار، فارابي و بلوار کشاورز سبب شد تا بسياري از خودروهاي در حال تردد در شهر خاموش شده و براي مدتي ترافيک شديدي مرکز شهر را فرا بگيرد

گزارش‌هاي عيني خبرنگار ما حاکي است اين بارش شديد سبب شکسته شدن رمپ بخشي از بلوار امير مازندراني ساري و تخريب آسفالت اين خيابان شده است.

هم‌اکنون پس از گذشت حدود يک و نيم ساعت از وقوع اين حادثه عمليات جمع‌آوري آب‌هاي سطحي از خيابان‌هاي مرکزي شهر ساري ادامه دارد ولي مأموران شهرداري در حال جمع‌آوري درختان افتاده شده بر زمين به دليل بوران هستند ولي به نظر مي‌رسد اين حادثه خسارات بسياري را به تأسيسات شهري وارد کرده است.

شدت اين سيلاب به حدي بوده که بارش شديد سبب نفوذ آب به منزل برخي از ساکنان مناطق شهري و روستايي شهرهاي مرکزي استان نظير ساري، قائمشهر و آمل وارد آورده است.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان