arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۰۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

سيد حسن نصرالله: جمهوري اسلامي ايران نعمتي براي جهان اسلام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبير کل حزب الله لبنان جمهوري اسلامي ايران را يک نعمت الهي براي مسلمانان جهان توصيف کرد.

به گزارش مهر به نقل از پايگاه اينترنتي صدا و سيما، سيد حسن نصرالله در گفتگو با شبکه تلويزيوني الاهواز با اشاره به اين که انقلاب اسلامي ايران نعمت بزرگي براي ملت ايران و مسلمانان جهان شمرده مي شود، افزود: مشکل در اين نيست که افراد بسياري به ارزش اين نعمت واقف نبوده و قدردان آن نيستند.

وي افزود: جمهوري اسلامي ايران يکي از امن و باثبات ترين کشورهاي جهان است و از اراده و حاکنميت مردمي بالا و تمدني قوي برخوردار بوده و داراي جايگاهي والا در معادلات منطقه اي و بين المللي است.

سيد حسن نصرالله بيان داشت: بايد بر نعمت وجود نظام جمهوري اسلامي ايران و رهبر شجاع و پرهيزکار آن که هيچ همتاي در جهان ندارد تمرکز داشته باشيم.

وي گفت: در صورتي که جمهوري اسلامي ايران نبود، سرنوشت ملت هاي منطقه به گونه اي ديگر مي شد. ما درباره موضوعاتي سخن مي گوييم که شاهد آن هستيم بنابراين جمهوري اسلامي ايران يک نعمت الهي بزرگي است.

دبيرکل حزب الله لبنان تاکيد کرد: شبکه هاي تلويزيوني که از حقيقت حمايت مي کنند و برآمده از حقيقت هستند حتي اگر امکانات اندکي داشته باشند بسيار تاثيرگذارتر از شبکه هاي تلويزيوني خواهند بود که ميلياردها دلار بودجه دارند و دروغپراکني مي کنند.
نظرات بینندگان