arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۷۸
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۲ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

جاده چالوس دارای مه شدید و تردد روان است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رییس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: هم اکنون تردد در محور چالوس - کرج با بارندگی و همراه با مه شدید است ولی تردد در آن روان گزارش شده است.

رضا کاوه روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با توجه به وضعیت جوی در مسیر بارندگی با مه شدید به ویژه در منطقه هزارچم، سیاه بیشه و پل زنگوله را شاهد هستیم که کندی تردد خودروها در مسیر کندوان را موجب شده است.

وی از رانندگان خواست با توجه به مه آلودگی بخش هایی از این مسیر و کاهش دید در عمق 100متری با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی از خودروی جلو حرکت کنند و تجهیزات لازم را نیز همراه داشته باشند.

رییس اداره راه و شهرسازی چالوس افزود: با فعالیت شبانه روزی نیروهای راهداری چالوس و بسیج تمامی امکانات تردد خودروها بدون مشکل در حال انجام است و تمامی نیروهای راهداری در منطقه آماده هستند تا در صورت نیاز وارد عمل شود.

وی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 و 30 دقیقه امروز (جمعه) تا یک بامداد روز شنبه از دزدبن (15 کیلومتری بخش شمالی مرزن آباد) به شهر کرج یک طرفه است.

کرمعلی اسدی مسوول ایستگاه هواشناسی سیاه بیشه نیز وضعیت هوای این منطقه را مه آلود و دید را کمتر از 100 متر و درجه حرارت این منطقه را 11 درجه سانتیگراد اعلام کرد.

وی گفت: با توجه به شرایط موجود مه آلودگی در این منطقه تا فردا نیز ادامه خواهد داشت.
نظرات بینندگان