arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۲۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۴ - ۱۷ مهر ۱۳۹۴

هانی نوروزی عضو باشگاه پرسپولیس می شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس به عضویت این باشگاه در خواهد آمد.

علی اکبر طاهری در گفت وگوی تلویزیونی افزود: از تمام کسانی که در این مدت ما را در برنامه های هادی نوروزی همراهی کردند تشکر می کنم.

وی ادامه داد: مطمئن باشید باشگاه پرسپولیس به تمام تعهدات خود در رابطه با هادی نوروزی عمل خواهد کرد و همچنین برنامه ای برای هانی نوروزی خواهیم داشت تا او عضو باشگاه باشد.
سرپرست باشگاه پرسپولیس در رابطه با جذب حامی مالی برای این باشگاه گفت: برنامه های زیادی برای درآمد زایی داریم و امیدوارم بتوانیم شرایط خوبی را در این کار رقم بزنیم تا مشکلات رفع شود.

وی همچنین با اشاره به شرایط تیم پرسپولیس افزود: پرسپولیس خیلی سریع به جایگاه واقعی خود بازخواهد گشت و در این راه از هواداران می خواهم حامی ما باشند.

طاهری در رابطه با حامی مالی 45 میلیارد تومانی توضیح داد: این مبلغ صحت ندارد اما قراردادی بسته شده و هرکسی که مدیریت باشگاه را عهده دار شود موظف به رعایت آن است. مطمئن باشید اگر خوب برنامه ریزی کنیم می توانیم به پول بیشتری هم برسیم.

هادی نوروزی 9 مهر ماه به علت سکته قلبی از دنیا رفت و پس از برگزاری دو مراسم تشییع جنازه در ورزشگاه آزادی تهران و بابل، در زادگاهش روستای کپورچال به خاک سپرده شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
رستم نژاد چراتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۷
0
3
ای ول به پرسپولیس
نظرات بینندگان