arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

نابودی 54 موضع داعش طی24 ساعت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«ایگور کاناشنکوف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه با اعلام اینکه در 24 ساعت گذشته 54 موضع داعش در بمباران ها نابود شده است به خبرنگاران، گفت: افزایش شمار اهداف بمباران شده در دور روز گذشته نتیجه دستاوردهای تجسسی در کشف مواضع پنهان و مهم تروریست ها است.
روسیه از 11 روز پیش تاکنون با همکاری ارتش سوریه 226 موضع تروریست ها بویژه داعش را در سوریه با استفاده از جنگنده های سوخو، اسکادران بالگردها می 24 و همچنین شلیک 26موشک از ناوگان خود در دریای خزر، نابود کرده است.
کوناشنکوف درباره دامنه عملیات انجام شده جدید گفت: جنگنده های روسی مراکز فرماندهی، ارتباطات مخابراتی و انبارهای تسلیحات در استان های رقه، حما، دمشق و حلب را نابود کردند.
وی افزود: مرکز بزرگ فرماندهی تل الیوم با بمب سنگر شکن، پایگاه مرکزی آتشباری سنگین داعش با چندین دستگاه توپ و همچنین انبارهای مهمات و خوار و بار با شلیک انواع بمب ها و موشک ها منهدم شد.
بنا به اعلام سخنگوی وزارت دفاع روسیه، در منطقه کیزه استان حلب نیز بمب افکن های روسی توانستند با موفقیت پایگاه تجهیزاتی و زرهی داعش را هدف قرار دهند و تمامی 10 دستگاه تانک و نفربر مستقر در آن را به آتش بکشند.
همچنین پس از کشف یک مرکز استتار شده داعش در مناطق کوهستانی ادلب توسط واحدهای تجسسی روسیه، جنگنده ها این مقر را با بمب نفوذی کاملا ویران کردند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش خود انهدام دو مقر فرماندهی و 29 اردوگاه صحرایی آموزش تروریست ها در استان حما و و همچنین 23 مرکز استتار شده تانک ها و تجهیزات را در عملیات 24 ساعت گذشته تایید کرده است که در جریان آن شمار زیادی از تروریست ها کشته و متواری شده اند.
منبع: ایرنا
برچسب ها: جنگنده ، تسلیحات ، داعش ، حلب
نظرات بینندگان