arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۴۸ : ۲۲ - ۱۸ مهر ۱۳۹۴

چالش کاربران فیس بوک با دکمه جدید لایک / راحت ابراز احساسات کنید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
لایک کردن در فیس بوک نشان از این دارد که شما موضوعی را دوست داشته اید یا اینکه از موضوعی خوشتان نیامده است. فیس بوک حالا می خواهد امکانات ویژه ای را به قابلیت لایک کردن در این شبکه اجتماعی اضافه کند. این قابلیت ها شامل طیف وسیعی از احساسات شما شامل؛ عشق، شادی ، خشم و غم خواهد بود.

 به گزارش پایگاه خبری چارسو (charsounews.ir)  به نقل از رویترز،مدیر عامل کمپانی بزرگ فیس بوک؛ مارک زوکربرگ، ماه گذشته از اضافه شدن این قابلیت های جدید به دکمه لایک در فیس بوک در آینده اشاره داشت و این قابلیت ها را راهه برای ابراز همدردی بهتر و پاسخ مناسب به پست های فیس بوک می داند.

کاربران فیس بوک بلافاصله به این سخنان زوکربرگ واکنش نشان داده و با استفاده از دکمه دیس لایک در صفحه مربوط به خبر این اتفاق در فیس بوک غوغا به پا کردند.در عین حال روز پنج شنبه در یک ویدیو که توسط یک پست فیس بوکی از مدیر ارشد محصولات کریس کاکس منتشر شد ، شش دکمه جدید و متحرک فیس بوک که به شکل فشرده و تحت فشار در کنار هم قرار دارند رونمایی غیر رسمی شد.

کریس کاکس اعلام کرد که این قابلیت ابتدا در ایرلند و اسپانیا مورد استفاده خواهد بود و سپس در نرم افزار اندروید فیس بوک و آی او اس قابل استفاده خواهد بود.بازخوردهای این قابلیت جدید فیس بوک و آزمایشات آن که توسط ۳۴۰۰ کاربر فیس بوک  در یک ساعت انجام شد نشان داده که اکثرا با این قابلیت مشکلی نداشته و با استفاده از دکمه لایک در این شبکه اجتماعی موافقت خود را با آن اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری چارسو، کاکس گفته است که دکمه دیس لایک و لایک در فیس بوک برای اعلام احساسات کاربران کافی نبود و امیدواریم که با دکمه های جدید ابراز احساسات گسترده تری را در فیس بوک شاهد باشیم.

نظرات زوکربرگ هم در هفته گذسته انتقادات و تمجید های فراوانی به همراه داشت. عده ای اظهار کردند که این کار باعث تنفر کاربران فیس بوک از این شبکه اجتماعی خواهد شد و عده ای آن را راهی جدید برای مزاحمت های سایبی دانسته و به دکمه های جدید فیس بوک نمره منفی دادند در این حال عده ای هم با قدرت تمام از اندیشه جدید فیس بوک برای دریافت احساسات بیشتر کاربران با استفاده از دکمه های جدید حمایت کردند.
نظرات بینندگان