arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۹ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴

شرکت در طرح وام 25 میلیونی صرفا از طریق نمایندگی های مجاز گروه سایپا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از مشتریان این گروه خواست جهت شرکت در طرح وام 25 میلیونی صرفا از طریق نمایندگی های مجاز گروه سایپا اقدام نمایند.
  
به گزارش سایپا نیوز، مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپادر خصوص طرح وام 25 میلیونی گفت: طرح اعطای وام 25 میلیون تومانی از فردا در نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور آغاز خواهد شد و مشتریان محترم می توانند جهت دریافت وام به نمایندگی های مجاز مراجعه نمایند.

رضا تقوی خاطر نشان کرد: هیچ گونه وجه اضافی در نمایندگی های گروه سایپا جهت دریافت وام از مشتریان اخذ نخواهد شد و مشتریان می بایست از طریق نمایندگی ها اقدام و مبلغ خودرو را از طریق حواله و یا POS  فقط در وجه شرکت سایپا پرداخت نمایند.

وی با اشاره به اخبار منتشر شده در خصوص خرید و فروش غیر مجاز وام 25 میلیون تومانی خودرو گفت: طی ساعات گذشته اخبار خرید و فروش وام خودرو به ازای دریافت 15 میلیون ریال در سطح کشور منتشر شده که این موضوع غیر قانونی می باشد.

مدیر بازار یابی و فروش گروه خودروسازی سایپا همچنین اظهار داشت: گروه خودروسازی سایپا هیچ گونه مسئولیتی در قبال پرداخت وجه نقد، دفاتر غیر مجاز، سایت های غیر رسمی  و ... نخواهد داشت و مشتریان محترم می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نمایندگی های مجاز و یا سایت اینترنتی گروه به آدرس www.saipagroup.ir مراجعه نمایند.

نظرات بینندگان