arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۸۴۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۱ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

شقایق دهقان: اکبر عبدی روی اتفاقاتی که در مملکتش می افتد، تعصب دارد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شقایق دهقان این روزها به دلیل حضور در مسابقه خنداننده برتر برنامه محبوب خندوانه، بسیار بر سر زبان هاست. در واقع می توان گفت، شقایق دهقان به اندازه" سحرناز" در شب های برره با حضور در خندوانه محبوبیت پیدا کرده است.

مصاحبه خواندنی  با این کمدین محبوب به شرح زیر است:

خانم دهقان، خندوانه چه طور بود، آیا حذف شما از رقابت خنداننده برتر منصفانه بود؟

حتما عادلانه بود و قطعا نظر مردم قابل احترام است.  هر چند نویان ، پسرم معتقد است که هر کس با پیژامه روی صحنه میامد برنده می شد اما من معتقدم آرای علی مسعودی از من بیشتر بوده و باید به رای مردم احترام گذاشت شکست من عادلانه است.
 
عده ای معتقدند که شقایق دهقان در خندوانه با برنامه ریزی و ومتن از پیش نوشته شده در این برنامه شرکت کرده و نتیجه ناعادلانه ای رغم خورده است؟

مسابقه مسابقه است من از تمام کسانی که از من حمایت کردند تشکر می کنم، بله درسته من با نمایش نامه از قبل طراحی شده در این مسابقه شرکت کردم ولی قطعا اجرای آقای مسعودی موفق تر بود که توانست آرا بیشتری را به خود اختصاص دهد.

مهراب و پیمان قاسمخانی چه نقشی در اجراهایی شما داشتند؟

مهراب نویسنده برنامه های کمدین من بود و در این مورد بسیار زحمت کشید، پیمان هم با وجود دغدغه های زیادی که داشت زمان زیادی اختصاص داد و مشاوره هایی خوبی را در مورد اجرا و متن داد.

آیا تعداد کم خانم ها در این مسابقه را می توان به نوعی اجحاف در حق خانم ها دانست؟

ببینید این موضوع را باید از تهیه کننده و مجری برنامه خندوانه بپرسید که چه ملاک هایی را برای حضور افراد در مسابقه اختصاص داده بودند اما با توجه به حضور بنده و الیکا عبد الرزاقی در دوره های قبلی و اجراهایی قابل قبول توانسته بودیم داوران خندوانه را مجاب کنیم که حداقل از دو خانم برای این مسابقه استفاده کنند که البته این تعداد می توانست بیشتر باشد.

فکر می کنید چه کسی در برنامه خنداننده اول شود؟

من حدسم ، امیر مهدی ژوله است  

نظرتان در مورد کلیپ اکبر عبدی درباره اعراب که از شبکه سه پخش شد و در شبکه های اجتماعی چرخید، چیست؟

به هر حال ما در بدنه جامعه از یک نوع ادبیات استفاده می کنیم که این ادبیات در رسانه مورد استفاده قرار نمی گیرد ، آدم ها در تلویزیون از یک ادبیاتی استفاده می کنند که با زبان جامعه ما فاصله بسیار زیاد دارد آقای اکبر عبدی از بدنه این جامعه است ، اکبر عبدی روی اتفاق هایی که در مملکتش می افتد تعصب دارد ، آقای عبدی دغدغه مردم را دارد و با ادبیات این مردم با آنها صحبت می کند  

در مورد دو اتفاق تلخ یکی حادثه منا و دیگری فوت هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس چه حرفی برای گفتن دارید؟

حادثه منا یک فاجعه تاریخی است و با هیچ تسلیتی درد خانواده این عزیزان تکسین پیدا نمی کند و نمی دانم چه گونه می خواهند در مورد این اتفاق آن هم با شرایط و امکانات کنونی در عصر حاضر پاسخگو باشند .خیلی تاسف برانگیز است که در جایی این تعداد آدم از بین بروند که نه جنگی وجود دارد و نه حادثه طبیعی اتفاق افتاده . در مورد آقای نوروزی هم باید بگویم که می دانم پدر جوانی بودند و این موضوع واقعا برا خانواده ایشان سخت است از خدا می خواهم که به آنها صبر بدهد و از صمیم قلبم به همسرش تسلیت می گویم .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
پیرمرد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
4
9
تعصب عموماً منجر به برداشت ناصحیح می شود...
همانطور که پیداست! همین نگاه متعصب آقای عبدی منجر به چنین گفتار زشتی در یک برنامه زنده می شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
2
4
شقایق دهقان تو مرحله اول هم بیشتر رای هاش از طرف آقایون بود نه خانمها. اما اشتباه محاسباتیش باعث شد رای آقایون رو از دس بده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
0
0
خانم دهقان عزيز متاسفم از اينكه از طرز برخورد اقاي عبدي طرفداري كرديد
نظرات بینندگان