arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۷ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

مخزن حامل سوخت هواپیما در اهواز منفجر شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: یک مخزن حامل مایع بنزن از مشتقات تولید بنزین سوپر و بنزین هواپیما روز دوشنبه در شهرک صنعتی شماره سه اهواز منفجر شد.

امیر نجفی اظهار کرد: در ساعت چهار و 49 دقیقه صبح دوشنبه یک مخزن حامل سوخت بنزن در یکی از کارگاه های شهرک صنعتی شماره سه اهواز بر اثر انفجار دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه عملیات خاموش کردن آتش این مخزن به مدت بیش از دو ساعت به طول انجامید افزود:از آنجا که این مخزن در فضای بیرون از کارگاه قرار داشت لذا آتش سوزی آن به کارگاه خسارتی وارد نکرد.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز با اشاره به مشخص نبودن علت آتش سوزی گفت: علت این حادثه در دست بررسی است و این اتفاق خسارت جانی در پی نداشته است.

نجفی همچنین با اشاره به اتفاق دیگری که صبح امروز دوشنبه در اهواز رخ داد بیان کرد: در ساعت شش و شش دقیقه صبح امروز در منطقه گلستان اهواز یک دستگاه پژو پارس به دلیل سرعت زیاد واژگون شد.

وی با بیان اینکه عملیات امدادی این حادثه از سوی آتش نشانی یک ساعت طول کشید افزود: خودرو بر اثر واژگون شدن دچار خسارت زیادی شد اما تلفات جانی نداشت.

رئیس سازمان آتش نشانی اهواز همچنین با اشاره به حادثه دیگری که روز گذشته در اهواز رخ داد اظهار کرد:در ساعت 16 و 40 دقیقه یکشنبه مردی با پرتاب خود به درون رودخانه کارون از پل طبیعت کرد که ماموران آتش نشانی با خارج کردن به موقع این مرد 25 ساله از رودخانه جانش را نجات دادند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان