arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۲۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

انتقاد وزیر اطلاعات از اتفاقات دیروز مجلس: شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند

در نظر‌سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره‌کننده بودند و این امر نشان می‌دهد که مردم به دیپلمات‌های کشورشان کاملا اعتماد و اطمینان داشتند و به نتایج مذاکرات نیز خوش‌بین بودند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
انتقاد وزیر اطلاعات از اتفاقات دیروز مجلس: شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اسلام دین اخلاق است و شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده کند، گفت: بداخلاقی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه تأیید برجام قابل قبول نیست و آنها باید در رفتار خود تجدید نظر کنند.

به گزارش «انتخاب» حجت‌الاسلام سید محمود علوی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان تنکابن در مصلی شهید بهشتی این شهر اظهار کرد: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران با حمایت‌ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در فضایی عزتمندانه در برابر قدرت‌های بزرگ جهان ایستادند و با شجاعت از حقوق مسلم ملت ایران دفاع کردند.

وی اظهار کرد: در نظر‌سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاکره‌کننده بودند و این امر نشان می‌دهد که مردم به دیپلمات‌های کشورشان کاملا اعتماد و اطمینان داشتند و به نتایج مذاکرات نیز خوش‌بین بودند.

به نوشته ایرنا، وزیر اطلاعات به مشکلات دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیتش اشاره کرد و گفت: دولت در شرایطی عهده‌دار اداره مملکت شد که کشور در پایین‌ترین سطح درآمدی قرار داشت و صادرات نفت از دو میلیون و 500 هزار به 800 هزار بشکه رسیده بود.

وی افزود: تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها و عدم تحقق درآمدهای مالیاتی از یک سو و خزانه خالی و بدهی‌های دولت در بخش‌های مختلف از سوی دیگر اداره امور کشور را با مشکل مواجه کرده بود.

وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه‌های دشمنان در عرصه‌های اقتصادی، تصریح کرد: دشمن تلاش داشت تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند و اقتصاد ایران را فلج کند اما دولت تدبیر و امید در توافق ژنو جلوی کاهش صادرات نفت را گرفت و کشور را از تنگنای اقتصادی نجات داد.

وی به هجمه‌ها و حملات مخالفان دولت در داخل و خارج از کشور اشاره کرد و افزود: متأسفانه از روزی که دولت کارش را آغاز کرد شاهد هجمه‌ها و حملات دروغ رسانه‌ای مخالفان بودیم، اما دولت تدبیر و امید با بی‌اعتنایی به این مسائل و متمرکز‌شدن بر رفع مشکلات مردم توانست بسیاری از موانع پیشرفت و توسعه کشور را از پیش رو بردارد.

علوی گفت: باید مردم از این مشکلات آگاه باشند و توقعات خود را بر اساس آن تنظیم نمایند و آگاه باشند که در این شرایط بد دولت توانست گام‌های مثبتی در عرصه‌های مختلف بردارد.

وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه و ناآرامی‌هایی که در این کشورها وجود دارد، امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران را مثال‌زدنی توصیف و اظهار کرد: به برکت رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای امنیتی، همدلی و هم‌‌افزایی نیروهای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، امنیت در ایران حکمفرماست و این امنیت محصول فداکاری این نیروها از جمله نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.

وی هدف سفر هیئت دولت به استان مازندران و حضور اعضای آن در شهرستان‌ها را رفع موانع و مشکلات مردم و توسعه آبادانی سرزمین عالمان و فرهیختگان دانست و اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تمام توان به دنبال رفع مشکلات مردم است و این امر جزء با ایجاد برادری، وحدت و امنیت در جامعه محقق نخواهد شد.

نظرات بینندگان