arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۰ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

کرار: اضافه وزن ندارم/ یاغی نیستم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازیکن جنجالی آبی‌ها قبل از شروع فصل با اضافه وزن به تمرینات آمد و با شروع شدن بازی‌ها هم مشکل مالی و مسکن پیدا کرد. کرار ترجیح داد در این شرایط به سیم‌آخر زده و راهی کشورش عراق شود. این در حالی است که بسیاری از پیشکسوتان استقلال اعتقاد دارند مسئولان این باشگاه باید او را اخراج کنند. کرار اما یک حامی بزرگ دارد، او کسی نیست جز پرویز مظلومی. داستان کرار با استقلال همچنان پیچیده است ولی او احتمالا تا چند روز آینده به ایران باز خواهد گشت. کرار در مورد اتفاقاتی که در این چند روز برایش افتاد به سوالات پاسخ می‌دهد.
 
چرا به کشورت برگشتی؟
 
به هر حال من مشکلاتی دارم که همه در جریان هستند. من یک بازیکن خارجی هستم و وقتی به ایران می‌آیم باید از لحاظ مالی و همچنین مسکن دغدغه خاطر نداشته باشم. بابت ماندن در هتل هیچ اعتراضی نکردم اما جابه‌جایی‌ها برایم سخت بود. قرار بود مشکل مسکن مرا حل کنند ولی متاسفانه این اتفاق صورت نگرفت. من نمی‌توانستم سرگردان باشم و به همین دلیل برگشتم.
 
چند درصد از مبلغ قراردادت را تا الان باید می‌گرفتی؟
 
من باید 30درصد از مبلغ قراردادم را می‌گرفتم ولی فقط 10درصد دادند.
 
چرا این‌قدر چاق شدی؟
 
من تمریناتی انجام دادم و وزنم را کم کردم. به انتقادها احترام می‌گذارم ولی مظلومی باید تشخیص بدهد که چاق هستم یا خیر. آن‌طور که می‌گویند اضافه وزن ندارم.
 
ولی خیلی زود چاق می‌شوی، درست است؟
 
بله همین‌طور است. من شدیدا استعداد چاقی دارم. بازیکنان عراقی اکثرا استعداد چاقی دارند.
 
چرا زمانی که فصل استراحت و تعطیلی بازی‌ها می‌رسد، تمرین نمی‌کنی؟
 
من حرف شما را قبول دارم که باید در تعطیلات هم بدنم را آماده نگه دارم. وقتی به عراق می‌روم یک‌سری کارهای عقب‌افتاده دارم و گاهی اوقات شرایط طوری پیش می‌رود که نمی‌توانم به صورت جدی تمرین کنم.
 
خیلی‌ها معتقدند بازیکن پرحاشیه‌ای هستی و به نوعی یاغی استقلال محسوب می‌شوی.
 
من هیچ‌وقت دوست ندارم برای تیمم حاشیه درست کنم. یاغی هم نیستم. فقط انتظار دارم مسائلی که در فوتبال در مورد بازیکنان رعایت می‌شود در مورد من هم رعایت شود.
 
چند روز پیش عکسی در اینستاگرام گذاشتی که به شکار کبک رفته بودی؛ این موضوع به‌شدت با واکنش منفی هواداران استقلال مواجه شد. در این مورد چه صحبتی داری؟
 
عکس‌هایی که در اینستاگرام می‌گذارم مربوط به گذشته است. من می‌دانم که گاهی اوقات بعضی‌ها توهین می‌کنند ولی فکر نمی‌کنم این کارها درست باشد.
 
با شرایطی که به وجود آمده، آیا به جدایی از استقلال فکر می‌کنی؟
 
انسان اگر راحت نباشد هر کاری را انجام می‌دهد. با استقلال قرارداد دارم اما اگر مرا نخواهند یک لحظه هم نمی‌مانم. با این حال دوست دارم به قراردادم پایبند باشم. من چیز زیادی نمی‌خواهم و امیدوارم باشگاه تعهدات خودش را انجام دهد.
 
آیا در حال حاضر از تیم‌های دیگر پیشنهاد داری؟
 
مدتی پیش از باشگاه عجمان امارات تیم سابقم پیشنهاد داشتم؛ البته آنها در لیگ برتر امارات نیستند و من این پیشنهاد را رد کردم. از 2، 3تیم عراقی پیشنهاد داشتم. من به جدایی از استقلال فکر نمی‌کنم ولی امیدوارم مشکلاتم را حل کنند.
 
مظلومی هم خیلی خوب تو را حمایت می‌کند، درست است؟
 
او به من لطف دارد. سرمربی واقعیت‌ها را می‌داند. من اینجا غریبه هستم و وقتی مشکل مالی و مسکن داشته باشم، چطور می‌توانم فوتبال بازی کنم.
 
بهرام ‌افشارزاده هم از نظری‌جویباری خواسته که برخورد قاطعی با تو انجام دهد. در این‌باره چه صحبتی داری؟
 
افشارزاده رئیس باشگاه است و من نباید ناراحت باشم. با این حال باید منافع خودم را هم در نظر بگیرم. من باز هم تاکید می‌کنم که چیز زیادی از استقلال نمی‌خواهم؛ فقط حقم را می‌خواهم.

منبع: همشهری
نظرات بینندگان