arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۲۰ - ۲۱ مهر ۱۳۹۴

حقیقی: اشتباهم را قبول دارم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علیرضا حقیقی پس از تساوی یک بر یک ایران و ژاپن در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: عملکرد خوبی در این بازی داشتیم و من هم قول می‌دهم در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی نکنم. دروازه‌بان‌های بزرگ هم اشتباه می‌کنند و سعی می‌کنم با تمرین‌های بیشتر دیگر این اشتباهات را انجام ندهم. قبول دارم که در این بازی اشتباه کردم.

او اضافه کرد: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و سرتر از ژاپن بودیم. در نیمه دوم هم که می‌توانستیم گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم.

سنگربان تیم ملی درباره عملکرد خودش در این بازی گفت: من نباید درباره عملکرد خودم صحبت کنم. همه دروازه‌بان‌ها اشتباه می‌کنند و این بازی تمام شده و دیگر به آن فکر نمی‌کنم.

حقیقی درباره بازی با عمان نیز خاطرنشان کرد: بازی با عمان شرایط خاص خودش را داشت و ما نتوانستیم نتیجه لازم را کسب کنیم. دیدید که در بازی با ژاپن چقدر خوب بازی کردیم و مطمئنا در بازی برگشت با عمان جبران می‌کنیم.

او درباره درگذشت هادی نوروزی گفت: بسیار ناراحت شدم و هنوز هم باور نکرده‌ام که او در کنار ما نیست. امیدوارم همه انسان‌ها در زمانی که زنده هستیم قدر یکدیگر را بدانیم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
3
7
بابا آقای حقیقی بیا برو ؛ این دفعه چندمیه داری قول میدی وباز همون جوری گل می خوری و یک تنه بازی رو به نفع حریف میکنی!!! این نظر که دیگه اشکالی نداره انتخاب نه .ان شاءالله
نظرات بینندگان