arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۳۱۶
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۱۴ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

ارزشمندترین بازیکنان لیگ پانزدهم تا پایان هفته نهم + جدول

هافبک صبایی ها حرکت چراغ خاموش خود توانسته است با گل ها و پاس گل هایی که از خود به جا گذاشته است توانسته خود را اکنون به عنوان مهمان ناخوانده بازیکنان صدرنشین مطرح کند و با پاس گلی که در بازی آخر تیمش ارسال کرد خود را به رده سومین بازیکنان ارزشمند رساند. علی محمدی تاکنون 2 بار دروازه حریفان را باز کرده است و 3 پاس گل نیز از خود به جا گذاشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدی طارمی و مهرداد محمدی هنوز هم در صدر ارزشمندترین بازیکنان حاضر در لیگ برتر حضور دارند اما جلال الدین علی محمدی و محسن یوسفی بازیکنانی هستند که خود را به رده سوم این لیست رساندند.

رده اول با 8.5 امتیاز

مهدی طارمی

مهاجم سرخ پوشان با وجود اینکه در بازی اخیر این تیم در برابر سیاه جامگان نتوانست کاری از پیش ببرد هنوز هم در رده اول این لیست قرار دارد،‌ وی این امتیازات را به دلیل 6 گلی که وارد دروازه حریفان کرد و 5 پنالتی که برای تیمش گرفت به دست آورد، نکته جالب در مورد طارمی اینکه وی در بازی آخر این تیم نیز در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور این صحنه را تمارض تشخیص داد و نگذاشت طارمی ششمین پنالتی این فصل را به تیمش هدیه دهد.

رده دوم با 7.5 امتیاز

مهرداد محمدی

بازیکن سابقا هافبک و اخیرا مهاجم راه آهنی ها نیز مانند طارمی نتوانست در بازی اخیر تیمش مثمرثمر واقع شود و امتیازات خود را از بازی های گذشته جمع آوری کرده است. وی تاکنون 6 گل و 1 پاس گل از خود برجا گذاشته است و یک بار نیز موفق شده برای تیمش پنالتی به ارمغان بیاورد. نکته جالب در مورد محمدی نیز اینکه وی پس از حضور در برنامه نود نتوانست در این بازی برای تیمش کاری کند و گمانه زنی کم فروغ شدن بازیکنان پس از حضور در این برنامه را بیشتر بر سرزبان ها انداخت.

رده سوم با 5 امتیاز

جلال الدین علی محمدی

هافبک صبایی ها حرکت چراغ خاموش خود توانسته است با گل ها و پاس گل هایی که از خود به جا گذاشته است توانسته خود را اکنون به عنوان مهمان ناخوانده بازیکنان صدرنشین مطرح کند و با پاس گلی که در بازی آخر تیمش ارسال کرد خود را به رده سومین بازیکنان ارزشمند رساند. علی محمدی تاکنون 2 بار دروازه حریفان را باز کرده است و 3 پاس گل نیز از خود به جا گذاشت.

محسن یوسفی
هافبک سابقا آبی پوش پدیده ای ها با دو گلی که در بازی برابر استقلال اهواز به ثمر رساند توانست خود را به بالای این جدول برساند. یوسفی در 9 بازی پدیده در لیگ پانزدهم 3 بار توانسته دروازه حریفان را باز کند و 2 بار نیز برای سایر بازیکنان تیم پاس گل ارسال کرد.


امید ابراهیمی
هافبک دفاعی آبی پوشان نیز با 5 بار بازکردن دروازه تیم های حریف، توانسته نام خود را تا رده دوم جدول گلزنان لیگ بالا بکشد. ابراهیمی 5 گل خود را در سه بازی به ثمر رساند و 5 امتیاز خود را از این تعداد گل ها به دست بیاورد. ابراهیمی آخرین بار در بازی برابر راه آهن دو بار از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کند.

امین منوچهری
مهاجم راه آهنی ها نیز یکی از بازیکنان حاضر در این قسمت لیست است، منوچهری که بازی ماقبل آخر لوکوموتیورانان بازهم برای تیمش موثر واقع شد در بازی این تیم برابر نفت نتوانست کاری از پیش ببرد، دو گل و سه پاس گل حاصل عملکرد منوچهری در بازی این تیم در لیگ پانزدهم بوده است.  

رده چهارم با 4.5 امتیاز

حسن بیت سعید

مهاجم استقلال خوزستانی ها، در اولین سال حضور خود در لیگ برتر توانسته است 4 بار برای تیمش گلزنی کند و یک بار نیز موفق گرفتن پنالتی برای تیمش شود.

احسان حاج صفی
هافبک سابق سپاهانی که هفته هاست در فوتبال آلمان به سر می برد هنوز هم در این لیست حضور دارد، حاج صفی که امسال توانسته بود بیشترین تاثیرگذاری را برای تیمش داشته باشد سه بار برای تیمش گلزنی کرد و یک پاس گل نیز از خود به جا گذاشت و یکبار نیز موفق به کسب پنالتی شد.

رده پنجم با 4 امتیاز

روح اله سیف الهی، غلامرضا رضایی، علی علی پور، محمد قاضی،‌ حسین بادامکی، وحید امیری و سجاد شهباززاده نیز بازیکنانی هستند که با کسب 4 امتیاز در بازی های تیم های شان در لیگ پانزدهم توانستند خود را در رده پنجم این لیست قرار دهند.





منبع: ورزش3
برچسب ها: گل ، پاس ، حریف ، دروازه
نظرات بینندگان