arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۳۷۲
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۴

مظلومی: مریض احوال بودم/برنامه برای کل سپاهان داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز مظلومی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان گفت: مریض احوال بودم اما به احترام شما به نشست خبری آمدم. بازی سپاهان و اسقلال همیشه جذاب و زیبا بوده و هر دو تیم به دنبال فوتبال هستند نه ضد فوتبال به دنبال برنده شدن هستند و به همین دلیل بازی زیبا می‌شود و امیدوارم فردا هم بازی همین طور شود. هر دو تیم از هم شناخت دارند و این کار را سخت‌تر می‌کند و ما برای حفظ صدرنشینی به اصفهان آمده‌ام با همه احترامی که برای فرکی، سپاهان و هواداران این تیم قائل هستیم برای حفظ صدر قبل از دربی به اصفهان آمده‌ایم.

پرویز مظلومی در مورد دلیل حضور آذری در تمرین استقلال گفت: از ذوب‌آهنی‌ها تشکر می‌کنم که زمین‌شان را در اختیار ما قرار دادند و از باشگاه ذوب آهن خواستیم و آنها هم همکاری لازم داشتند و زمانی که تیم پیشکسوتان تمرین داشتند ما هم آنجا بودیم و کلیه پیشکسوتان ذوب آهن در آنجا حضور داشتند. سپاهان هم به ما زمین داد اما ساعت تمرین دیر بود و برای همین از باشگاه ذوب آهن زمین گرفتیم.

وی در مورد اینکه مقابل سپاهان کارنامه خوبی دارد اما استقلال شماری مصدوم و محروم دارد و فشار روانی زیادی قبل از دربی روی تیم شما وجود دارد و آیا شما بازی فردا را فدای دربی کرده‌اید و مجیدی و دین‌محمدی چرا در تهران مانده‌اند، گفت: هر بازی سه امتیاز دارد و نمی‌خواهیم صدر را از دست بدهیم و البته زیاد هم به صدر دلخوش نیستیم و آخر فصل باید صدرنشین باشیم و اول به سپاهان فکر می‌کنیم و بعد از آن به دربی فکر می‌کنیم و امیدوارم بازی خوبی انجام بدهیم. دو مربی ما هم برای تمرین دادن به بازیکنان در تهران ماندند.

سرمربی استقلال درمورد اینکه برخی بازیکنان مثل کرار برای این تیم حاشیه درست کردند، و با حضور نویدکیا می‌توانید سپاهان را شکست بدهید، گفت: نوید کیا بخشی از سپاهان است و برنامه برای کل سپاهان داریم و مجموعه‌ای هستیم که بازیکنانی که در خدمت ما هستند باید از آنها استفاده کنیم و تا زمانی که در چارچوب کارهای ما کار کنند از آنها استفاده می‌کنیم و شاید فردا از کرار استفاده کنیم شاید هم نه.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بهترین خاطره‌اش از بازی با سپاهان چیست؟، گفت: بازی 4 بر 3 بردیم خاطره انگیز بودیم و 7 گل رد و بدل شد و موقعیت‌های گلزنی زیادی از دست رفت و وقتی فوتبال موقعیت گل زیاد داشته باشد و گل زده شود جذاب می‌شود اما اکنون اکثر تیم‌ها تدافعی بازی می‌کنند و بخاطر همین مردم کمتر به ورزشگاه‌های می‌ایند.


منبع: فارس
نظرات بینندگان