arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

توهین شدید هواداران ملوان به داور/ درگیری با نیروی انتظامی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی در نیمه اول با حواشی متفاوتی همراه بود.

  دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و ملوان بندرانزلی از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی از ساعت 17:45 آغاز شد که فضای استادیوم آزادی پیش از آغاز این دیدار کاملا تحت تاثیر محرم و شهادت امام حسین (ع) قرار داشت.

پیش از آغاز بازی هواداران پرسپولیس حسین ماهینی بازیکن سرباز خود را که هم‌اکنون در تیم ملوان مشغول بازی است تشویق کردند.

ایمان صادقی دروازه‌بان دوم پرسپولیس که پیش از این در ملوان توپ می‌زده به سمت بازیکنان ملوان رفت و توسط هواداران اندک این تیم در ورزشگاه آزادی تشویق شد.

از نکات جالب این بازی استقبال کم تماشاچیان پرسپولیس از تیم محبوب‌شان قبل از شهرآورد پایتخت است. حدود 5 هزار تماشاگر پیش از دیدار حساس هفته آتی این تیم مقابل رقیب تهرانی خود به ورزشگاه آزادی آمده‌اند.

لحظاتی قبل از شروع بازی برانکو ایوانکوویچ به سمت نیمکت ملوان رفت و با کادر فنی و بازیکنان این تیم دست داد. علاوه بر این بسیاری از بازیکنان دو تیم به سمت یکدیگر رفتند و با هم خوش و بشی گرم داشتند.

در اوایل بازی مازیار زارع که همواره تقابل او با سرخ‌پوشان حواشی متفاوتی به همراه داشته، دچار مصدومیت شد هرچند در ادامه توانست به کار خود ادامه دهد.

رامین رضاییان، بال راست پرسپولیس در لحظاتی از بازی با توجه به اینکه استیلی لب خط آمده بود، با او کنار زمین خوش و بش می‌کرد.

کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به همراه کادر فنی خود در جایگاه VIP ورزشگاه آزادی حضور یافتند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

در دقیقه 24 تماشاچیان پرسپولیس به یاد مرحوم نوروزی ایستاده نظاره گر بازی بودند و با شعارهای "پرسپولیس حمله،‌ به یاد هادی گل بزن، پرسپولیس حمله" فضای ورزشگاه آزادی را پر کرده بودند. علاوه بر این آن‌ها باشعار "نوروزی روحت شاد" یاد و خاطره کاپیتان فقید‌شان را زنده نگه داشتند.

از نکات قابل تامل این بازی الفاظ رکیک هواداران ملوان بندرانزلی در ورزشگاه آزادی به داور و هواداران پرسپولیس بود. هرچند که پرسپولیسی‌ها در واکنش به این موضوع شعاری ندادند. در نهایت هم نیروی انتظامی نسبت به هواداران ملوان واکنش نشان داد که مجددا با واکنش هواداران انزلی‌چی همراه بود.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان