arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۶۵۴
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

کی‌روش:دبیر سابقه کمیته اخلاق ثابت کرد شخصیت واهی دارد و یک ترسو است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارلوس کی روش که برای تماشای دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان به ورزشگاه آزادی رفته بود در حاشیه این دیدار به خبرنگاران گفت: تاکید می کنم که مسئولیت صحبت هایی که می کنم بر عهده من است نه بر عهده مترجم من. همانطور که می دانید دبیر سابق کمیته اخلاق امروز ایشان اتهامات سنگینی را به شخص بنده وارد کرده است. در درجه اول بار دیگر می خواهم تکرار کنم که ایشان امروز ثابت کردند شخصیت واهی دارند.

وی افزود: اگر ایشان چهره مذهبی دارند باید رعایت می کردند که این اتهامات در ایام ماه محرم و شهادت امام حسین ع نباید مطرح می شد. اگر ایشان واقعا یک شخصیت واقعی مذهبی داشتند این اتهامات اشتباه نباید به من وارد می شد. ایشان یک بار دیگر ثابت کردند که یک شخصیت دروغین و واهی دارند. در درجه دوم ثابت کردند که ترسو هستند. وظیفه من این نیست که بیایم ثابت کنم که بی گناه هستم بلکه ایشان باید ثابت کنند. ایشان خودشان را پشت رسانه ها پنهان کردند.

کی روش ادامه داد: ایشان ثابت کردند که شجاعت این که بخواهند این اتهامات را به من ثابت کنند را ندارند. در درجه سوم این اتهام را به من وارد کردند که کی روش شخصیت ایران و ایرانی را خدشه دار کرده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان