arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۶۸۸
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۴

مقصد بیست و چهارمین سفر دولت در ۲۰ آبان ماه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون هماهنگی و امور اجرایی نهاد ریاست جمهوی از سفر هیات دولت به زادگاه رییس‌جمهوری خبر داد و گفت: دکتر روحانی رییس جمهوری و هیات دولت در قالب بیست و چهارمین سفر دولت تدبیر و امید، ۲۰ آبان‌ماه جاری به استان سمنانسفر می‌کند

 "علی اصغر احمدی" در شورای اداری استان سمنان که با حضور صالحی امیری مشاور رییس جمهور و به منظور هماهنگی نهایی برای این سفر برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان این سفر، معاونین رییس‌جمهور و وزرای دولت نیز به شهرستان‌های هشت‌گانه این استان سفر خواهند کرد.
وی،با اشاره به برگزاری جلسه هماهنگی سفر رئیس جمهور و هیات دولت به استان سمنان، خاطرنشان کرد: این جلسه با هدف شناسایی ظرفیت‌ها،مزیت‌ها و جذابیت‌های این استان به منظور بهره‌برداری بیشتر از این سفر برگزار می‌شود.
احمدی،با بیان اینکه همه تصمیمات سفر پیش از انجام سفر اتخاذ می‌شود، تصریح کرد: از آنجا که همه تصمیمات و مصوبات دولت تدبیر و امید مبتنی بر کار کارشناسی است، تمامی مصوبات و تصمیمات این سفر پیش از انجام سفر در جلسات متعددی با حضور مسئولان ارشد و از جمله رییس‌جمهوری و مسئولان استانی اتخاذ می‌شود.
وی ادامه داد: البته در حین و بعد از سفر نیز برخی نکات و مسائل در استان جمع‌بندی و به مسئولان ذی‌ربط منتقل خواهد شد.
گفتنی است همزمان با انتشار خبر سفر رئیس جمهور به استان سمنان طرفداران دولت تدبیر و امید به صورت خودجوش با تشکیل گروههای مختلف در شبکه های اجتماعی برای استقبال باشکوه از فرزند استان اماده می شوند

برچسب ها: زادگاه ، هیات دولت ، سمنان
نظرات بینندگان