arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۴۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

روزی که ابتکار سیبل دلواپسان شد/اعتراض 12 نماینده به معاون رئیس جمهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
12 نماینده مجلس از یک جریان سیاسی خاص در تذکری به رئیس جمهور نسبت به آنچه مدیریت سیاسی، معصومه ابتکار، معاون وی می خواندند اعتراض کردند.

در پایان جلسه علنی امروز مجلس و هنگام قرائت تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور که از سوی محمد دهقان، عضو هیئت رئیسه انجام می شد، ابتدا تذکر مهرداد بذرپاش به رئیس جمهور قرائت شد مبنی بر اینکه وی به سازمان محیط زیست و عملکرد رئیس آن که برعهده معصومه ابتکار است، رسیدگی کند.

این نماینده دلواپس در ادامه تذکر خود آورده است که رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به جای پرداختن به حواشی سیاسی به فکر مأموریت‌های اصلی آن سازمان باشد.

همچنین فاطمه آلیا، زهره طبیب‌زاده، حسین طلا، مرتضی آقاتهرانی، شهلا میرگلوبیات، حلیمه عالی، ابراهیم کارخانه‌ای، علی کائیدی، سید راضی نوری، محمدرضاآشتیانی، محمد صالح جوکار، سید سعید زمانیان دهکردی، بهرام بیرانوند، جواد کریمی قدوسی و محمد دهقان نمایندگان تهران، ساوه، زابل، همدان، پل‌دختر، شوش، قم، یزد، شهرکرد، بروجرد، مشهد و چناران در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور تسریع در رسیدگی به وضعیت نابسامان سازمان محیط زیست کشور و عملکرد رئیس آن شدند.

گفتنی است؛ دلیل اینکه رئیس سازمان محیط زیست از معاونان ریاست جمهوری است هرگونه تذکر نمایندگان به معاونان، به شخص رئیس جمهور باز می گردد.

 این در حالی است که طی چند روز گذشته برخی از رسانه های منتقد دولت خواستار استعفای ابتکار شده بودند.

واردات از آمریکا ممنوع!

همچنین سیدعلی طاهری، رضا آشتیانی عراقی، مرتضی ‌آقاتهرانی، سید محمود نبویان، محمد اسماعیل کوثری، مصطفی افضلی‌فرد، سید مرتضی حسینی، حسین آذین و محمد دهقان نمایندگان گرگان، قم، تهران، اردبیل، قزوین، رفسنجان و چناران در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور لغو قراردادهایی شدند که با شرکت‌های آمریکایی واردکننده کالاهای مصرفی منعقد شده و از انعقاد قراردادهای جدید در این ارتباط با شرکت‌های مذکور اکیداً پرهیز شود.

زهره طبیب‌زاده نوری نماینده منتسب به جبهه پایداری در تذکری به محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه حضور آزادانه جک‌استراو، وزیر خارجه سابق انگلیس در شهرهای کشور را از علایم نفوذ در دوران پسابرجام عنوان کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۵
3
26
اندکی صبر ،اسفند نزدیک است.
نظرات بینندگان