arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۸۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۴

دبیر:شهردار منطقه 12 در ساماندهی محله هرندی هیچ‌کاره است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: متأسفانه شهردار منطقه 12 در ساماندهی محله هرندی هیچ کاره است، معاونان شهرسازی و خدمات شهری و غیره هر کدام به طور پراکنده کارهایی را انجام می‌دهند در حالی که یک نفر باید متولی کل کار باشد.

علیرضا دبیر در دویستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران بعد از قرائت گزارش معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری با بیان اینکه سنگ بزرگ نشانه نزدن است، اظهار داشت: با اهدافی که در این گزارش ارائه شد قطعاً هیچ کاری در محله هرندی انجام نمی‌شود.

وی اضافه کرد: این کار تک بعدی نیست و امکان ندارد تا زمانی که سازمان های بهزیستی، رفاه، ناجا و حتی ثبت احوال در این کار مشارکت نکنند تحولی در هرندی اتفاق بیفتد.

دبیر با اشاره به چند وجهی بودن مشکلات هرندی اظهار داشت: بعضی از کودکان کار در این محله حتی شناسنامه ندارند و شهردار تهران به تنهایی نمی‌تواند با انجام کارهای پراکنده این معضل را حل کند.

به گفته رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران یکی دیگر از مشکلات ساماندهی محله هرندی نبودن مدیریت واحد در این پروژه است، متاسفانه شهردار منطقه در این محله هیچ کاره است. معاون شهرسازی و معاون خدمات شهری و غیره هر کدام به طور پراکنده کارهایی را انجام می‌دهند در حالی که یک نفر باید متولی کل کار باشد و تصمیم گیری کند.

دبیر با تاکید بر اینکه این موضوع نه درباره یک محله بلکه درباره سرنوشت انسان‌ها است؛ اظهار داشت: من درباره رنگ پلاک‌ها و همه اقداماتی که شهرداری در خصوص جمع کردن سازمان‌های مردم نهاد انجام داده اطلاع دارم و می‌دانم شما هنوز هیچ برنامه جامعی ندارید.

وی افزود: البته در دو هفته گذشته برای ارائه این گزارش روی این برنامه خیلی کار کرده‌اید اما در این گزارش تنها اهداف بیان شد و هیچ برنامه جامعی بیان نشد.

دبیر از هشت عضو کمیسیون فرهنگی خواست گزارش عملکرد قرارگاه امام رضا(ع) و اقدامات انجام شده در این محله را در صحن شورا ارائه دهند.

وی همچنین با اشاره به اعتبار 200 میلیارد تومانی این پروژه در تبصره‌های بودجه از هیئت رئیسه شورا خواست در صحن علنی هفته آینده فرصتی برای ارائه گزارش در خصوص عملکرد شهرداری تهران در تبصره‌های بودجه اختصاص دهند.

به گفته دبیر عملکرد شهرداری در تبصره‌های بودجه سال 94 مطلوب نیست.
منبع: تسنیم
نظرات بینندگان