arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۵۴۱
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴

یکی از قوی‌ترین مردان ایران که متهم به قتل است را شناسایی کنید+ تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بازپرس جنایی شعبه ۴ دادسرای جنایی دستور انتشار تصویر امیر قرایی متهم به قتل فراری را برای شناسایی محل اختفای وی صادر کرد.

سیفی بازپرس شعبه چهار دادسرای جنایی دستور انتشار تصویر امیر قرایی، قوی ترین مرد ایران در سال‌های گذشته و متهم به قتل فردی در سال 90 جنت آباد را در رسانه‌ها صادر کرد.

یکی از قوی‌ترین مردان ایران که متهم به قتل است را شناسایی کنید+ تصویر
روز هفتم اردیبهشت ماه سال 90 وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل به کلانتری 138 جنت آباد اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و انجام تحقیقات مقدماتی مشخص شد یک جوان به وسیله شمشیر سامورایی به دست "امیر قرایی" به قتل رسیده است و در این درگیری، یک نفر نیز مجروح شده و قاتل نیز از مهلکه گریخته است؛ با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد، بازپرس وقت شعبه چهارم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران، دستور دستگیری قاتل فراری را صادر کرد.

تحقیقات پلیس حاکی از آن بود که این ورزشکار برای وصول طلب به محل سکونت مقتول رفته بودند كه این موضوع ناگهان به درگیری شدید با سلاح سرد و در نهایت قتل فرد بدهکارمنجر شد.

با این حال پس از گذشت چهار سال از این ماجرا متهم به قتل هنوز متواری است و پلیس موفق به دستگیری وی نشده است. آرش سیفی بازپرس شعبه چهارم دادسرای ناحیه 27 تهران ضمن صدور دستور انتشار عکس وی برای شناسایی،از شهروندان خواست اگر از محل اختفای این فرد اطلاع دارند موضوع را با اداره 10 پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان گذاشته و یا مراتب را به شعبه چهارم دادسرای ویژه امور جنایی گزارش دهند.

اکنون و پس از چهارسال و نیم از حادثه، قرایی با وجود رایزنی‌های متعدد و احضاریه‌ها برای پاسخگویی به اتهامات در دادسرا حاضر نشده است، بنابراین هر کس از مخفیگاه وی آگاهی دارد، به اداره 10 آگاهی تهران یا شعبه چهارم دادسرای جنایی اطلاع دهد.
نظرات بینندگان