arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۵ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

اظهارات مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از جدایی فرکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان اعلام کرد بررسی برای گزینه‌های هدایت تیم فوتبال این باشگاه از ساعتی پیش آغاز شده و سرمربی آینده تیم تا پایان هفته مشخص خواهد شد.

اصغر باقریان  با اشاره به جدایی حسین فرکی از تیم فوتبال سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: پس از جدایی حسین فرکی، در حال بررسی گزینه‌های مدنظرمان برای هدایت تیم فوتبال سپاهان هستیم تا از بین آن 3 گزینه نهایی انتخاب شود. سپس با ارزیابی شرایط این سه مربی در هیات مدیره باشگاه، سرمربی آینده سپاهان تا پایان هفته معرفی خواهد شد.

وی در مورد اینکه سرمربی مدنظر باشگاه برای جانشینی حسین فرکی ایرانی است یا خارجی؟، تاکید کرد: هنوز به جمع بندی خاصی در مورد ایرانی یا خارجی بودن گزینه هدایت باشگاه نرسیدیم و قراراست در نشست هیات مدیره در این خصوص تصمیم گیری شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان با بیان اینکه تنها چند ساعت بوده که موضوع جدایی فرکی از سپاهان قطعی شده است، یادآور شد: در این مدت با اعضای هیات مدیره مشورت‌های لازم را انجام داده و طی امروز و فردا 3 گزینه اصلی انتخاب می‌شوند که از بین آنها سرمربی تیم معرفی خواهد شد. اینکه کدام گزنه در فهرست نهایی قرار می‌گیرد، بعد از تصمیم هیات مدیره مشخص می‌شود.

باقریان در مورد بحث حضور امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان هم اینگونه واکنش نشان داد: باید دید هیات مدیره روی کدام گزینه به جمع بندی رسیده و آنها را انتخاب می‌کند اما هنوز اسم خاصی مطرح نشده است

وی در مورد انتظارات باشگاه سپاهان از گزینه منتخب برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه هم اظهار کرد: باشگاهی مانند سپاهان همیشه در کورس قهرمانی بوده است و یکی از هد‌ف‌های اصلی‌اش قهرمانی در در لیگ و حضور موفق در آسیا است، پس باید در این زمینه برنامه‌ریزی لازم را داشته باشیم، به همین دلیل امیدوارم تا پایان هفته گزینه مدنظر را انتخاب کنیم.

مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان در پایان در مورد اینکه چه کسی در بازی با راه‌آهن در رقابتهای جام حذفی هدایت سپاهان را برعهده می‌گیرد، گفت: در این مسابقه باید از دستیاران حسین فرکی استفاده کرده و امیدواریم نتیجه دلخواه را بدست آوریم.

منبع: مهر
نظرات بینندگان