arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۱۰ آبان ۱۳۹۴

سئوال نمایندگان مجلس از سرافراز : معاون جلیلی در صداسیما چه می کند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرآنلاین نوشت: عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت مجلس تاکید کرد: یکی از سئوالات جدی ما در جلسه امروز فراکسیون با رئیس صداوسیما این بود که معاون سعید جلیلی، مسئول ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای دولت سابق در صداوسیما چه می کند؟

سئوال نمایندگان مجلس از سرافراز : معاون جلیلی در صداسیما چه می کند؟بهروز نعمتی با اشاره به جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت با رئیس صداوسیما با بیان این مطلب خاطرنشان کرد: در این جلسه انتقادات متعددی به دکتر سرافراز شد. به ویژه درباره به کارگیری برخی افراد همچون معاون سعید جلیلی (پیمان جبلی، معاون خبر صداوسیما) که در حال حاضر در یکی از معاونت های صداوسیما مسئولیت دارد.

 وی افزود: نمایندگان به این موضوع اعتراض کردند که چگونه شما با وجود افرادی شایسته و بی حاشیه، از افراد حاشیه دار در یکی از مهم ترین معاونت های صداوسیما استفاده کرده اید؟ از نظر نمايندگان ادامه فعالیت وی به صلاح نیست.

نماینده مردم اسد آباد در خانه ملت ادامه داد: سئوال دیگر ما از آقای سرافراز این بود، چرا وقتی محمد نهاوندیان و تیم اقتصادی دولت به کمیسیون برجام دعوت شدند، اخبار آن جلسه را انعکاس ندادید؟

نعمتی تصریح کرد: سئوال دیگر ما از رئیس رسانه ملی در این زمینه این بود که با وجود مشخص بودن تعداد مخالفان برجام ، چرا در رسانه ای که باید ملی باشد، صدای مخالفان بلندتر از صدای موافقان بود؟ در حالی که از صداهای دیگری که در مجلس وجود داشت و صدای اکثر نمایندگان هم بود، غافل شدید؟

وی در پاسخ به اینکه رئیس صداوسیما گفته است که 1800 دقیقه موافقان برجام بیشتر صحبت کرده اند، گفت: نه اینگونه نیست و این ها توجیهاتی است که وی در جلسه امروز برای عملکرد نامطلوب رسانه ملی ارائه داد.

زاکانی با سمت ریاست کمیسیونی به صداوسیما رفت که دیگر وجود ندارد!

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه همچنین به رئیس صداوسیما اعتراض  کردیم که چرا شما کمیسیون برجام را که یک کمیسیون مقطعی بود آنقدر جدی گرفتید که هنوز آقای زاکانی را اخیرا به عنوان رئیس کمیسیون برجام به برنامه گفتگوی ویژه خبری صداوسیما دعوت می کنید. در حالی که دیگر چنین کمیسیونی با این نام در مجلس وجود ندارد و در حال حاضر دکتر بروجردی به عنوان رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و اعضای این کمیسیون مسائل مربوط به اجرای برجام  را دنبال می کنند.

وی در پاسخ به این سئوال که مجلس به لحاظ قانونی می تواند به صداوسیما فشار بیاورید که رویکرد خود را تغییر دهد یا صحبت نمایندگان در حد پیشنهاد یا توصیه است؟، گفت: ابزارهای قانونی بسیار خوبی در اختیار مجلس است که اگر نیاز باشد از ابزارهایی همچون تحقیق و تفحص از مجموعه صداوسیما و  تهیه گزارش برای قرائت در صحن علنی و افکار عمومی استفاده خواهیم کرد.

برچسب ها: کمیسیون ، صداوسیما ، برجام
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۳
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
1
166
هر کاری هم بکنید صدا و سیما اخبار مربوطش رو پوشش نمیده ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
2
166
حضور اختصاصی و شبانه آقای نادر طالب زاده از حامیان احمدی نژاد و جلیلی در شبکه های اصلی صداوسیما نشانه چیست ؟
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
1
115
چه عجب!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
79
بایدیه فکری بشه
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
72
صدا و سيما در حد یک جناح عمل می کند
نظرات بینندگان