arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۲۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

نوبخت: پولمان راصرف پروژه‌هایی می کنیم که در دولت قبل برایش کف زدند

سخنگوی دولت با اشاره به پرونده بابک زنجانی گفت: ما از وی پول می‌خواهیم نه اموال، تا مشکلات ارزی ما را حل کند و فعلا هیچ پولی از طرف وی واریز نشده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست خبری که صبح امروز برگزار شد، گفت: پرونده بابک زنجانی پرونده دو نفر نیست. اینکه بگويد شماره حساب داده نشده است، بهانه جویی است.

به گزارش انتخاب، وی درباره حذف تصویر حسین فریدون از صداوسیما نیز گفت: آقای فریدون در سفر بنده به مناطق سیل زده همراه بودند و زحمات زیادی هم کشیدند. اما از اینکه رسانه ملی تصویر وی را در مصاحبه بنده حذف کرده اند، چیزی نشنیدم و اگر اینطور بوده، حتما توضیح خواهند داد.
سخنگوی دولت گفت: در سفرهای استانی رییس‌جمهور، ما در برابر خواسته ها و مطالبات مردم حق انتخاب نداریم، بلکه پول هایمان را صرف پروژه هایی می‌کنیم که "صل علی محمد" و "کف زدن هایش" برای گذشته ها -دولت هاي قبل- زده شده است. ما به دنبال اتمام پروژه های ناتمام هستیم، اما اینکه همه اتفاقات از جمله سیل های اخیر را به دولت گذشته ربط دهیم، حرف نادرستی است و چنین حقی نداریم. اما تا ده سال آینده هم گفته خواهد شد که رشد اقتصادی منفی8 / 6 بوده است.


اهم سخنان نوبخت به نقل از خبرگزاری ها به شرح زیر است:
**"13 آبان یک روز تاریخی است و نفرت و کینه‌مان نسبت به عملکرد امریکا در آن زمان به دلیل حمایت از شاه حفظ خواهیم کرد و مثل همه ایرانی ها خودمان را در برابر توطئه های آمریکا حفظ خواهیم کرد.

** ما آمادگی خود را به شرکت های آمریکایی و اروپایی که در چارچوب منافع ملی جمهوری اسلامی ایران سرمایه گذاری می کنند اعلام و از آن استقبال می‌کنیم.

** آغاز اعطای تسهیلات به بخش های صنعتی از روزهای آینده آغاز می شود. یک شرکت اروپایی برای احداث چهار نیروگاه سیکل ترکیبی به ظرفیت سه هزار و 250 مگاوات و احداث یک نیروگاه بادی در مجموع به مبلغ شش میلیارد دلار؛ قراردادی با وزارت نیرو امضا کرد.
**قیمت خرید تضمینی گندم در سال آینده را یکهزار و 270 تومان خواهد بود. در سال جاری این قیمت یکهزار و 150 تومان بود و دولت امسال نه هزار و 300 میلیارد تومان گندم از گندم کاران خریده است.

** رشد اقتصادی شش ماهه اول سال در بخش کشاورزی مثبت 5.7در صد است. این رقم در بخش صنعت منفی 1/1 در صد و در خدمات مثبت 0.9 در صد بوده است. در مجموع مرکز آمار رشد اقتصادی را در شش ماهه اول مثبت 1 درصد اعلام کرده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۲
1
52
عجب حرف عميق و معنا داريه !!!!
نظرات بینندگان