arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۳۱۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۴

تحریم نمایشگاه مطبوعات توسط چند رسانه زنجیره ای

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نمایشگاه مطبوعات امسال در حالی از چندروز دیگر آغاز به کار خواهد کرد که با تحریم چند رسانه مواجه شده است.


اين رسانه ها كه اكثرا از طيف معروف به «دلواپسان» هستند هريك به فراخور فضاي سياسي خود چند خطي را در پاسخ به دليل شركت نكردن خود در نمايشگاه نوشته اند كه بناي طرح آن در اين مجال نيست.

نكته اينجاست كه «تحريم» نمايشگاه مطبوعات امسال بر خلاف آنچه اين رسانه ها انتظار داشتند  با استقبال عمومي و صداي بلندي مواجه نشد.

غيبت رسانه ها از هر طيف در نمايشگاهي كه از قضا متعلق به همه اهالي مطبوعات است، تنها فرصت را براي عرض اندام رقباي سياسي آن هم در آستانه اتفاقي بزرگ چون انتخابات مجلس شوراي اسلامي فراهم خواهد كرد. 


نمايشگاه مطبوعات متعلق به دولت روحاني يا هيچ كس ديگر نيست. نمايش تنوع رسانه اي در نظامي است كه از قضا از سوي دشمنانش متهم به نقض آزادي بيان است. چگونه مي شود اصولگرا بود و ادعاي دغدغه مندي براي انقلاب و گفتمان انقلاب و رهبر انقلاب داشت و مهر تائيدي زد بر ادعاهاي دشمنان انقلاب؟

نمايشگاه مطبوعات نمايش عزت و اقتدار نظام در تحمل همه سليقه هاست. از طرفي فرصتي است براي تبليغ افراد و جريان هاي تعريف شده در داخل نظام با همه سلايق. اولين كساني كه از تحريم يا حضوري ضعيف در اين عرصه سود مي برند، نه دولتمردان بلكه دشمنان قسم خورده انقلابند. كاش اين را درك كنيم.  



منبع: پارسینه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
4
خدا رو شکر
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
4
خیلی بهتر...
نظرات بینندگان