arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۰ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

کنایه‌های معنادار فرکی درباره دلایل رفتنش از سپاهان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی سابق سپاهان می‌گوید به خاطر بی احترامی‌های بیش از حدی که به او شده از تیم کناره گیری کرده است.

حسین فرکی درباره عوامل دخیل در جدایی او از سپاهان گفت: ما یک ظاهر داریم و یک باطن. بعضی‌ها سعی می‌کنند باطن خود را حفظ کنند، ولی من معتقد هستم که ظاهر و باطن آدم باید یکی باشد.

او ا‌دا‌مه‌ داد: ما می‌توانیم هم الگو باشیم و هم الگو بگیریم. منظورم الگوهای رفتاری، اخلاقی، اجتماعی و دیگر الگوها است. آیا ما الگوهایی هستیم که در چارچوب درست حرکت کند؟ اگر ظاهر و باطن ما با هم متفاوت است که خود و خدای خود می دانیم ولی اگر فرقی نمی‌کند با مردم خود صادق باشیم و صحبتی را نگوییم که دیروز باید می‌گفتیم.

سرمربی تیم فو‌تبا‌ل سپاهان اظها‌ر کرد: من تا به حال به کسی بی‌احترامی نکرده‌ام و انتظار بی احترامی از کسی هم ندارم. این بی احترامی‌ها تا جایی قابل تحمل است، ولی از جایی به بعد قابل تحمل نیست و حتی به مجموعه ضرر می‌رساند.

او افزود: همه یکدیگر را مقصر می دانند و هیچ کس به خودش نمی‌گوید که وقتی تیمی در صدر جدول است و بازی ششم را انجام می‌دهد و فقط یک باخت دارد، مردم چرا شروع به شعار دادن می‌کنند. مشخص است که در این پروسه دست‌هایی پشت پرده است. شک نکنید.

فرکی ا‌دا‌مه‌ داد: من همه تیم‌ها را دوست دارم. چلسی را هم دوست دارم، چرا که هو‌اد‌ا‌رانش با این که شانزدهم جدول شد همچنان از تیمشان پشتیبانی کردند، ولی در ایران در هفته‌ پنجم علیه تیمی که صدر جدول است شعار "حیا کن و رها کن" را سر می دهند.

او گفت: من به درخواست خودم از سپاهان جدا شدم چون احساس کردم شرایط کار برایم فراهم نیست. تا وقتی برخی دست‌های پشت پرده در فو‌تبا‌ل باشد، وضعیت ما درست نمی‌شود. نیامدم که به کسی ایراد وارد کنم اما چند پیام دارم که باید آنها را عنوان کنم.

او افزود: خودم کسی هستم که اهمیت زیادی برای احترام به مربیان قائلم. تمام کسانی که از ابتدا برایم زحمت کشیده‌اند مثل حسین لطفی، مهاجرانی، حبیبی، شاهرخی و همکارانم مثل برانکو، پورحیدری، طالبی و همکاران خارجی‌ام را هرگز فراموش نکرده‌ام و هنوز با آنها ارتباط دارم.

سرمربی سابق سپاهان در ادامه در واکنش به حمایت محرم نویدکیا از او در دیدار سپاهان و راه‌آهن مقابل هو‌اد‌ا‌ران معترض به فرکی، خطاب به نویدکیا گفت: گله من از نوش داروی بعد از مرگ سهراب است. دیروز (پنجشنبه) در ورزشگاه باز هم علیه من شعار دادند و شما از من حمایت کردید. این حمایت فایده‌ای ندارد. من حمایت شما را زمانی می خواستم که بودم و این حمایت آن زمان می‌توانست فایده داشته باشد.

فرکی در ادامه چند پیام که از سوی مخالفانش در هنگام حضورش در سپاهان به او داده شده بود را خواند و گفت: بعضی‌ها مرا به قرآن قسم دادند که از سپاهان بروم. با خودم گفتم می‌توانم با اعتراضات آنهایی که به من توهین کردند و دشنام‌های ناموسی دادند کنار بیایم، اما کسی که من را به قرآن قسم می‌دهد یعنی شب خوابش نمی‌برد! اگر مشکل او من هستم باید بروم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: فرد دیگری به من پیام داده که آقای فرکی! جمعه که به برنامه "ورزش و مردم" می روی اگر حرفی از سلطان بزنی و تیم را به حاشیه بکشانی به خداوندی خدا آبرویی برایت نمی‌گذاریم. پیام دیگری گفته "سلام حاج حسین! جمعه حرفی از فلانی نزن و تیم را به حاشیه نبر. فرق شما با مربیان خارجی این است که تا برتان می‌دارند می‌خواهید تیم را به حاشیه بکشانید."

فرکی در حالی که از افشای هویت "سلطان" و "فلانی" طفره می‌رفت گفت: کس دیگری به من پیام داد "بلایی که سر کرانچار آوردیم سر تو هم می‌آوریم. کرانچار تیم را تمرین می‌داد، ولی نمی‌دانست که فردایش باید سپاهان را ترک کند پس بهتر است خودت سر سنگین بروی" فرکی در ادامه گفت من در چنین فضایی می‌توانستم سر زمین بروم؟

سرمربی سابق سپاهان در ادامه گفت: ما در جلسه چهار نفره با مسئولان باشگاه توافقی کردیم، اما فردای آن روز اخبار جلسه به کاپیتان تیم رسید. نمی دانم ایمانم را بدهم یا نه، اما پس از این که بحث به کاپیتان رسید بین هو‌اد‌ا‌ران پخش شد. اصلا چرا باید بحث قرارداد من به محرم نویدکیا برسد که برای خودش داستان درست کند؟

او افزود: قرارداد من خیلی پایین‌تر از آن چیزی است که شایعه شد. قرار بود اگر سپاهان را در هر سه جام حذفی، لیگ برتر و آسیا قهرمان کنم نزدیک دو میلیارد تومان بگیرم که تقریبا نشدنی است و تضمینی برای رسیدن به هر سه جام نبود.

فرکی در پایان گفت: ابتدای فصل می خواستم پایم را جراحی کنم، اما مسئولان باشگاه قبول نکردند که از تیم بروم و تمام شرط‌های غیر مالی‌ام را پذیرفتند تا بمانم. دو شرط اصلی داشتم. یکی این که معوقه و پاداش بازیکنان را که از فصل قبل مانده بود پیش از شروع فصل جدید بدهند و دوم این که تیمی را که من می‌خواهم ببندند که در عمل این اتفاق نیفتاد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
6
حسین فرکی مربی با شخصیت، با کلاس و جوانمردی است. سپاهانی ها چوب اینکارشان را خواهند خورد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۵
0
6
فرکی مرد دوست داشتنی و بدون حاشیه فوتبال ماست
نظرات بینندگان