arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۰۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

آیت الله رحمت: صداوسیما به امام جفا می کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از شاگردان امام خمینی (س) معتقد است یکی از آفت های مهم شناساندن امام، "سیاسی کاری" است و کسانی که می خواهند امام را معرفی کنند نباید با این شیوه عمل وارد شوند. آیت الله محمد رضا رحمت تأکید کرد: البته بهترین راه شناخت امام وصیت نامه ایشان است و اگر به وصیت نامه عمل کنیم، بهترین شاگرد امام هستیم.

این شاگرد امام خاطر نشان کرد: ما در گذشته شاهد بوده ایم که حتی برخی افرادی که مدت در بعضی از مسائل خدمت امام رسیدند، وقتی خواسته اند مطلبی را از امام نقل کنند، متأسفانه مطالب را تغییر دادند.

وی با تأکید بر اینکه کسانی که می خواهند امام خمینی (س) را به مردم معرفی کنند نباید نسبت سیاسی کاری کنند، گفت: امام شخصیتی بالاتر از همه این مسائل بود. اگر کسی امام را به نفع خودش مصادره کند و چیزی خلاف واقع بگوید مسلما امامی که به این طریق معرفی شود، به طور دقیق و همه جانبه معرفی نشده است.

وی ضمن تأکید بر اینکه رسانه ملی در ارتباط با امام جفا می کند، عدم پخش مراسم هایی که در حرم امام برگزار می شود از رسانه ملی را مثالی برای این امر دانست و ضمن طرح چند سؤال در این زمینه گفت: مگر صدا و سیما متعلق به ملت نیست؟ مگر صدا و سیمای جمهوری اسلامی نیست؟ همه حرف ما این است که چرا رسانه ای که به عنوان رسانه ملی است، این رفتار را با تشکیلات منسوب به بنیانگذار جمهوری اسلامی می کند؟

آیت الله رحمت این رفتار را سیاسی کاری دانست و افزود: حضرت امام وقتی حجم کارهای مربوط به خودشان را در صدا و سیما و رسانه ها مشاهده کردند، خطاب به بعضی از دست اندر کاران تبلیغات، صدا و سیما و مطبوعات فرموده بودند که «من مدتهاست که وقتی می بینم رادیو - تلوزیون را هر وقتی بازش می کنم از من اسم می برد، خوشم نمی آید. ... من گفته ام که آن چیزهایی که مربوط به من است گفته نشود.» (صحیفه امام، جلد 19، صفحه 346)، اما امروز صدا و سیما تفریط پیشه کرده و حتی اخبار مربوط به حرم ایشان را پوشش خبری نمی دهد.


منبع:جماران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۶
1
61
صدا و سیما نه تنها در حق امام بزرگوار بلکه در حق مردم ایران هم جفا می کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۷
0
3
صدا وسیمای میلی......
نظرات بینندگان