arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

معرفی سرمربی سپاهان تا 48 ساعت آینده

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان گفت: در حال حاضر 5 گزینه برای تصدی سرمربیگری سپاهان مد نظر هستند اما نمی‌توانم بگویم که آن‌ها ایرانی هستند یا خارجی.

حسین کفعمی با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان اظهار داشت: ما در حال حاضر روی 5 گزینه به جمع‌بندی رسیده‌ایم و تا 48 ساعت آینده از بین این گزینه‌ها، فرد مورد نظر انتخاب شده و معرفی می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه آیا در بین گزینه‌های باقیمانده، سرمربیان ایرانی نیز حضور دارند یا خیر، افزود: فعلاً نمی‌توانم درباره ملیت گزینه‌های تصدی سرمربیگری سپاهان صحبت کنم زیرا ما باید بررسی‌های نهایی خود را انجام دهیم و بعد از آن، درباره این موضوع صحبت می‌کنیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان ادامه داد: در حال حاضر سرمربی سپاهان در میانه‌های فصل انتخاب می‌شود و بدون شک او تا پایان فصل در کنارمان خواهد بود اما درباره سال آینده، در پایان فصل تصمیم‌گیری می‌شود.

وی بیان کرد: تلاش ما این است که فصل را به خوبی به پایان برسانیم و در مسابقات آسیا نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذاریم.

کفعمی با بیان اینکه سرمربی خارجی باقیمانده باید آشنایی لازم را با فوتبال ایران داشته باشد، خاطرنشان کرد: نمی‌توانم بگویم که شانس کدام یک از این گزینه‌ها از دیگری بیشتر است زیرا انتخاب سرمربی یک تصمیم جمعی است و همه اعضای هیئت مدیره در این زمینه مسئول بوده و نظر می‌دهند. ما باید در نهایت به یک گزینه برسیم و نمی‌توانم تا زمان معرفی آن، بیش از این اطلاعات ارائه کنم.

 

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان