arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۲ - ۱۷ آبان ۱۳۹۴

استاندار تهران:ایجاد هرگونه خلل، ناامنی و ایجاد یاس در بین مردم در انتخابات خیانت آشکار به نظام است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استاندار تهران گفت: طی روزهای آینده هیئت اجرایی انتخابات استان تهران انتخاب خواهند شد.
 
سیدحسین هاشمی استاندار تهران امروز در مراسم افتتاح ستاد انتخابات استان تهران با مهم توصیف کردن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در دوره دهم در تاریخ انقلاب، گفت: امیدوار هستیم وحدت و هماهنگی ملاک کار همه باشد و اعتماد نیز مکمل این همه موارد قرار بگیرد.
 
وی خطاب به فرمانداران شهرستان استان تهران گفت: از شما تقاضا می‌کنم که قانون انتخابات و اصلاحیه آن که تا چند روز آینده خواهد آمد چندین بار بخوانید و آن را ملکه ذهن خود قرار دهید.
 
استاندارد تهران با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از حق‌الناس بودن رای مردم، هرگونه خلل، ناامنی و ایجاد یاس در بین مردم را خیانت آشکار به نظام جمهوری اسلامی ایران توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در همین انتخابات اخیر فرمودند که حتی کسانی که دل‌شان با نظام نیست و به ایرانیت خود اعتقاد دارند پای صندوق‌های رای بیایند و وظیفه شرعی همه مسئولان این است که مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورند.
 
هاشمی با تاکید بر صیانت از آرای مردم در استان تهران اظهار داشت: همه ما باید حداکثر تلاش خود را برای بالا بردن مشارکت مردم در انتخابات به کار ببریم. در ابتدای پیروزی انقلاب همه مردم شعار استقلال، آزادی سر می‌دادند، اما امام این حق را برای مردم قائل شد که در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشور و جمهوری اسلامی ایران را تعیین کنند، بنابراین وظیفه امروز ما نیز این است که به مردم حق انتخاب دهیم و آنها را پای صندوق‌های رای بیاوریم.
 
وی با اشاره به شرایط منطقه گفت: امروز در این منطقه پرالتهاب کشور عزیز ایران در آرامش است و نباید با ایجاد اختلاف در درون این آرامش را از بین ببریم.
 
وی با اشاره به ارائه لیست هیئت اجرایی انتخاباتی استان تهران در روزهای آینده، گفت: امیدوار هستیم 30 نفر انسان معتمد از هر دو جناح را انتخاب کنیم. امیداریم که هر دو جناح می‌توانند با یکدیگر کار کنند. همه به قانون احترام بگذاریم و از بگو مگوهای کلامی پرهیز کنیم.
منبع: تسنیم
برچسب ها: استانداری
نظرات بینندگان