arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۲۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۲۰ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

برکناری مدیر عامل موسسه ایران با پیامک

اشتهاردي گفت : بهتر است خود دوستان هيات امنا در اين زمينه پاسخ دهند . هر آنچه ايشان بگويند من حرفي نخواهم زد و اعتراضي نخواهم داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

كاوه اشتهاردي تاكيد كرد كه به محض دريافت مصوبه هيات امناي موسسه فرهنگي مطبوعاتي ايران مبني بر معرفي علي اكبر جوانفكر به عنوان سرپرست اين موسسه، كار را به وي تحويل خواهد داد.

وي كه تا پيش از اين مديرعامل موسسه ايران بود ، در گفتگو با فارس تاييد كرد كه صبح امروز از طريق پيامك در جريان جابجايي خود قرار گرفته است.

وي افزود : از وزير ارشاد و رئيس دفتر رئيس جمهوري خواسته ام كه مصوبه خود را زودتر و همين امروز به من ابلاغ كنند تا من كار را به مديرعامل ايرنا تحويل داده و اين روزنامه را ترك كنم.

اشتهاردي ضمن رد اين اظهارنظر كه وي همچنان مديرمسئول روزنامه ايران است و بر اساس نظر هيات امنا مي تواند به فعاليت ادامه دهد ، ‌گفت: بر اساس ساختار مصوب و ابلاغي موسسه و روزنامه ايران ، مديرعامل موسسه و مديرمسئول روزنامه ايران يك نفر است و اين دو مسئوليت و جايگاه از هم قابل تفكيك نيست.

وي خبر بركناري تمام 7 عضو هيات مديره اين موسسه كه در ميان آنها چهره هايي چون مصلحي (وزير اطلاعات) ، الهام ( مشاور رئيس جمهوري ) ، سعيدلو ( معاون رئيس جمهوري ) و شيخ الاسلامي (وزير كار) هستند را نيز تاييد كرد و گفت : از اينكه بار سنگين مسئوليت اين روزنامه از دوش من برداشته شده بسيار خوشحال هستم و از آقايان مشايي ، حسيني و جوانفكر به عنوان اعضاي هيات امنا كه چنين تصميمي اتخاذ كرده اند ، كمال تشكر و سپاس را دارم.

اشتهاردي از ارايه توضيح درباره دلايل اتخاذ اين تصميم خودداري كرد و گفت : بهتر است خود دوستان هيات امنا در اين زمينه پاسخ دهند . هر آنچه ايشان بگويند من حرفي نخواهم زد و اعتراضي نخواهم داشت.

كاوه اشتهاردي از حدود چهار سال ونيم پيش با تاكيد دكتر احمدي نژاد رئيس جمهور و در دوره وزارت صفار هرندي اين مسئوليت را برعهده گرفت و منشاء تحولات و توسعه اين روزنامه بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
India
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
3
حالا خدا را صد هزار بار شکر کن که در حال مأموریت حکم برکناریت را بهت ندادند آنوقت بدتر از این ضایع میشدی!
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
3
خلایق هر چه لایق
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
0
دیگه قرن ارتباطات شده همین میشه دیگه مسئولین جو گیر میشن.
نظرات بینندگان